holiday>>kuantan>>sg petani>>penang & cameron highlands..!!

by - Tuesday, June 09, 2009

huahaha..byk citer nak story sama kamo sume nie..mentang2 ar g jln2..haha.."sara oii..spm dh nk dekat dh..!!" dush3x..!!

31 May 09>> on my way 2 Kuantan..!!cz aku nak g Sg Petani ni pun sbb nak tgk kazen aku men boling mssm..hehe..so kitorg konvoi r rmai2 g Kedah..sampai Kuantan then trus g men futsal kat Dewan Serbaguna Indera Mahkota..haha..kelakar giler...ye ar..kitorg men cam bdoh2 jer..sampaikan mak aku n makdik (spupu mak aku) pun join skali..then kitorg pun lepak kat Taj Point..mkn2..then balik..

1 Jun 09
>> juz duk umh jer..ptg 2 g Kuantan Parade..beli jam baru n sunglazz baru..haha..don be jealous ok..??haha..then g umh Aunt As..kwn lama mama..umh dier area Tunasmart kat Taman Guru xclap aku..lepas 2 g ECM..tggu makdik..smentara tggu dier g makan laksa johor kat Laksa Shack..haha..sedapnyer..habis aku mkn sorang..then mlm 2 kena tdo awl cz esoknyer nak g Sg Petani awl2 pg..


2 Jun 09>> on my way 2 Kedah..!!bertolak kul 4 pagi..haha..kazen n adik aku lgsung nmpk cam xmandi..aku rilex jer..sampai Sg Petani dlm tgahari ar..haha..bygkan camana mak2 kitorg bwk keta dgn begitu laju skali..act holiday kli ni ayh2 kitorng xikut cz da keje2 yg xdpt dielakkan..hihi..sampai Sg Petani trus check in Hotel Sri Malaysia..dlm kul 3 ptg g jupe Epy n Aiman kat Northern Lodge Hotel..tmpat budak2 boling pantai timur stay kat c2..msa ni ar dpt jupe ngan kwn2 baru kan..haha..antaranyer..Nazrin Fahmi Afnan Hadi..sumenyer lelaki...yg pompuan Yaya Nazirah n bla bla bla..juz mention a few names only..sorry guys..!! lepas 2 g Village Mall..jln2..cari psal..haha..then balik..

3 Jun 09>> tetba je aku n adik aku demam ari nie..so pg 2 aku xdan nak tgk Aiman men boling beregu..huhu..mmg pg 2 cam xleh nak bgn dr katil ar..so juz duk trkebil2 tgk tb..ptg 2 baru leh tgk Epy men boling beregu ngan Fahmi..then aku berkenalan ngan sorang budak Trg..budak form4..nama die Faiz..ok gak ar dier 2..peramah..hehe..

4 Jun 09>> ari ni g tgk girls men..4 mssm boling kali nie..dorang asing2 kan laki n puan cz tmpat yg agak sempit klu buat skali gus..so aku g ar kat girls punyer..jupe ngan Yaya..die dpt lepas Master..wahh..terer gak dier men..then tgk budak2 negeri len men gak..haha..da 2 org budak Sabah 2 comey giler..nama xleh disebutkan ar..haha..Private..!!adik aku n kazen aku pun cam dh trgila2 kan dh..alahai..lelaki..hurm..mlm tgk Epy lawan lagi..habis dlm kul 12..then g late dinner kat food court sampai kul 1 pagi..haha..

5 Jun 09
>> ari ni team lawan..Epy Saman Nazrin n Fahmi..dorang cam xmenjadi ar..xtaw knp..last2 dpt no9 jer..byk slah ar dornag wat..so nak wat camana kan..??lepas je dorang men,g Giant..mkn2 jap..lepas 2 tgk Aiman men plak yg team..haha..msa ni pyscho giler..!yg aku herannyer pemain rilex jer..yg lbh2 nyer adalah pnyokong2..haha..siap dgn angkat tdung tong sampah ag nak bg semangat kat dorang punye anak buah..haha..mcm2 hal..lepas tgk jap yg under 15 men (cam g*mp*ng je dorang men..haha..) kitorng pun bertolak ke Penang..!!haha..pakat mai sini..pulau pinang menanti..nek Jambatan Pulau Pinang,,,lama dh xnek..haha..tp jem teruk ar..huhu..sampai2 je kitorg mkn kat Gurney Plaza..pergh..!!sedap giler pasembut n char kuew tiao dier..!!haha..then kitorg brgerak ke Batu Feringgi..hehe,,aku beli beg baru untk dibawa ke Langkawi 6t..haha..then bertolak balik smula ke Sg Petani..sampai hotel dlm kul 1 lebh..hihi..

6 Jun 09>> both of my kazen dpt Master..so ari nie dorang lwn..for under18 Epy n Saman dpt.so kitorg tgk ar ag..hehe..dup dap dup dap,,haih..apa psal ar aku nie asyik berdebar je erk..??6t aku gtaw kemudian..hehe..aku tgk Epy n Saman men..tp aku lbh tgk Saman ar dr tgk kazen aku sndiri..haha..jhat betol..!!dush3x..!!msa ni ar aku teruk kena usik antara aku n Saman..hish..malu aku..dorang gosipkan aku ngan Saman..nek merah muka aku nie..haih..sabor aje lah..haha..mak aku taw tp aku tgk dier rilex jer..haha..cam mrestui je...ececehh..pndai2 je..msa nak blk kan..isk3x..aku rsa sedh sgt..sbb aku taw ni adalah last aku nak jupe ngan Saman..wua..lepas nie xleh n xtaw biler lagi leh jupe ngan dier..huhu..

7 Jun 09
>> check out hotel..!!dlm kul 11 lebh..trus g Penang skali lagi..haha..kli ni nek feri..haha..bez ar gak..then g beli jeruk2..haha..wat bekalan msa dpan..lepas 2 kitorg g Cameron Highland pulak..haha..kat cni aku makn strawberry coklat puas2 ati aku..haha..!!then aku beli bantal peluk bentuk strawberry..hehe..jgn marah erk..saya hanya seorang perempuan yg suke memeluk bantal ketika tdo..haha..!!dush3x..!!then kitorg pun turn dari Cameron dlm kul 6.45ptg..msa nie dh nak blk Kuantan pulak dh..haha..bygkan keta kitorg mmg dh penuh ngan beg n manusia..ditambh pulak ngan brg2 yg kitorg beli..makin penuh ar..haha..lepas 2 berhenti rehat kat R&R Tapah..rmai gile org mai singgah..huhu..xckup tmpat duduk ar bang..!!aiseyman...mkn2..then rehat2 jap..dlm kul 10.30mlm kitorg pun bertolak ke Kuantan..byk giler kereta yg da kat jln2..kli nie kazen aku 2 yg bwk keta..die 2 dh ar bwk keta laju..so mak2 kitorg xleh nak tdo ar cz duk awasi die bwk keta..aku plak sibuk duk rakam nagn vdeo cam susasana kat sekeliling lebuhraya 2..haha..kitorg sampai Kuantan dlm kul 3pg..hehe..

8 Jun 09>> ingt nak blk Trg ari nie..tp nth camana nth x jadi cz nak lepak2 dlu kat Kuantan..so ptg 2 aku g Mega..jupe ngan budak2 boling lagi..lepak2 kat Starbucks..ececeh..mmg bez ar..then g tgk wayang..citer Jangan Pandang Belakang Congkak..haha..kelakor giler..tp aku rsa sedh ar gak cz aku ingtkan Saman da skali..tp budak2 nie ckp Saman dh blk dh..cz dier mrajuk psal nth pe ntah..wua..sedhnyer..!!huhu..


sape gmbr budak laki kat ats nie..??mesti korng nak taw kan...?die ar Saman..budak yg ehem2 ngan aku..hehe..die sebaya ngan aku..ececeh..xtaw nak ckp pe..wah..malu2 g2..dush3x..!!nway..i like him very much.. FULLSTOP..!

p/s>>sorry ar..gmbr2 aku xdan nak upload cz sat ag aku dh nk msuk asrama..xdan ar nak upload gmbr..6t klu da msa aku upload k tp mybe lmbt ag ar..hehe..ok..daa..

You May Also Like

2 comments