after 13 years..at last..!!

by - Saturday, July 11, 2009


*post kli ni da byk gmbr..hehe..enjoy..!!

bertolak dr SESTER pkul 6.30 ptg ari Rabu 17 Jun..sampai di Jeti Kuala Perlis pd pg ari Khamis..hehe..
*itu bukan bas yg kitorg naik ok..kitorg naik bas sekolah jer..huhu..


sedang menunggu feri kami..snap gmbr lagi..
*beg 2 saya beli di Batu Feringgi ok..hehe..


dlam bas..sudah sampai di Pulau Langkawi..sedang menunggu Dzul n Capik yg merayau2 di Jetty Point..haha..mahu ke Mawanza Motel..
*maaf..gmbr tmpat penginapan kami tiada krana tmpatnye yg trlalu 'cantek'..haha..BTW selesa ar gak tdo kat c2 cz dekat ngan kedai mkn n shopping complex Langkasuka..
"jln kaki pun boleh..!" haha



kami semua..saya tiada dlm gmbr kerana saya tukang snap pixx nie..saya tahu saya adalah photographer yg hebat dikalangan mereka..
*perasan..!!

for your information, kami semua dibawa berjln2 di sekitar Langkawi dgn menaiki van ini..
*gmbr van dibawah..

act da cerita disebalik van nie..hnya budak2 yg naik van nie jer yg taw cerita ini..haha..mmg lawak giler ar..
ckg kitorg tlah sewa 3 buah van..1 van budak laki n 2 van lagi utk gurlz n ckg2 puan..van aku tlah dipandu oleh Ckg Almieda..lepas dinner kitorg sume nak blk motel lah..msa sampai kat ats jmbtan 2, tiba2 van 2 mati..msa 2 kitorg yg tgh duk gelak2 ngan ckg serta merta jd snyap..ckg pun try nak hidupkan van 2 tp cam xda hrapan jer..dhlah 12 + 1 'naga' yg besar2 dlm van 2..+ ngan brg2 yg kitorg beli kat Pekan Kuah n Beras Terbakar + UnderWater World, semakin berat lah van 2..
msa tgh dlm keadaan genting 2, aku trpndang ar kat 2 org mkcik kat luar 2..aku nmpk dier duk tnjuk2 kat van kitorg smbil suh pemandu keta kat belakang van kitorg 2 brsabar..msa 2 aku nak trgelak dh tp thn dulu cz msa 2 sumenyer snyap...
hmpir 5mnit lbh dlm keadaan cam2 akhirnyer van 2 berjaya dhidupkan..lepas 2 habis sume dlm van gelak cz rsa cam kelakar jer..aku pun story ar psal mkcik 2 kat dorang sume.apa lagi gegak gempita satu van 2 dgn suara kitorg duk gelak2..haha..blk motel pun duk gelak lagi..hmpeh tol..aku siap buat 'lakonan smula' gaya mkcik 2..kwn2 aku pun gelak ar..sampai terkencing dlm sluar..haha..

ni msa kat dlm kabel car..haha..agak ngeri ker..?? I rsa tak pun..haha
*aku rsa hairan + pelik bile sume sepupu sepapat aku + ayh aku ckp gerun lah + takutlah + bahayalah nek kabel car 2..tp bila aku nek 2 rsa cam bese jer..lg syok adalah..haha...



bila dh giler bergmbr, kat mana2 pun jd..
*snap gmbr ni semasa kami dlm tndas..haha


di Makam Mahsuri..kami enjoy + happy + gumbira + seronok..!!

xpecially dedicated 2 the boys..!!
kami ingin anda lakukan spt gmbr di ats..mampukah anda..??
haha..nonsense..!!
menjd dri sendri adalah lebh baik dr berpura2 menjd org lain..
betol x..??

nth pape ntah..haha..
kami berempat..hnya menjadi rapat ketika lawatan shj..haha..

ADULT..??!!
ohh..skunk bru saya sedar yg saya sudah besar n byk tnggungjwb yg perlu saya pikul..hihi..
pemandangan yg serba indah...
credit to >> pou king aka via..
kami berempat..from left pou king sue anis n saya>>mysara

oh..lurve dis moment..kami sgt2 happy + panas..
*sape ckp kat ats sana sejuk hah..??berpeluh taw duk kat c2..

hoho..kepenatan yg tramat sgt..so kami snap gmbr dulu..hehe..

our black shadows..huhu..

oh..suke sgt gmbr nie..credit to>>fatin raidah..
F4..kmpulan dr Trg..haha..

kami + rusa..
*lepas snap je pixx nie trus rusa 2 melompat cz trkejut dgn flash kamera.haha..



london bridge is falling down falling down falling down.. lalalala.. ~
pou king saya n sue..waiting 4..??
prince charming..
kat Jetty Point dh..huhu

tggu turn nek feri..
bye bye Langkawi..!!!

act lawatan nie hnya diserta budak2 pengwas n pembimbing rakan sebaya..kira untung gak aku nie kan leh g lawatan nie..haha..sgt seronok hang out dgn dorang sume..ckg2 pulak cam rilex n cool je..haha..nway for your information, kami pergi ke Langkawi ni tnpa dikenakan sebarang bayaran..!!haha..
*jgn jeles k..!!

You May Also Like

0 comments