Away.. ~ =(

by - Saturday, September 26, 2009


Salam, Ini adalah post terakhir aku sebelum aku masuk asrama pada petang ini. Kejap lagi nak pergi hantar adik aku ke Sains Dungun pulak. Lepas balik je terus aku akan masuk asrama. So sebab 2 aku update selalu ni.


Memandangkan mood raya masih ada lagi, so aku telah membawa 2 bekas kueh raya ke sekolah. Haha. Siap lah. Malam ni masa prep sure tak kan belajar punyer sebab masing2 akan bawak kueh raya. Lepas 2 aku akan tuntut duet raya dengan kawan2 aku yg masih berhutang dengan aku. Haha. Siaplah korang sume.


Anyway for this upcoming school session, ada banyak aktiviti yang bakal berlangsung. Antaranya adalah
  • Majlis Graduasi Tingkatan 5..!! Oh I really waiting for this moment..!!


  • Kem Rehat Minda di [tak taw lagi pergi mana..haha..]


  • Jamuan Batch IX 08/09


  • Jamuan Hari Raya peringkat sekolah [entah ada ke tidak nie]


  • Aspuri Night..!! [gurls only..]


  • Jamuan PRS


  • Jamuan Badar


  • Jamuan Rumah


  • Jamuan Persatuan & Kelab


  • Majlis Perdana [hoho, tak suke time ni sebab semangat assabiah 2 terlalu kuat. nyampah..]


  • Perkhemahan budak2 Tingkatan 4 [yeah, again we rule the school..]


Rasanya maybe itu je kot. Yang lain2 aku tak taw lagi. Tapi dont worry u guys. Insyallah aku akan update lagi semasa di sekolah nanti, 2 pown kalau Ustaz Awang buke line internet. Kalau tak, aku pinjam broadband dengan kawan aku je lah.. Ececeh..macamlah berani sangat.. Haha..!!




Oklah u guys. I chin chow dulu okie.. U all jaga diri baik2 taw. Duet raya yg dpt 2 [kalau dapatlah..haha..] simpan elok2.. Mana tahu boleh tampung untuk perbelanjaan kahwin u all ker..haha...


Ok lah, tak tahu nak mengepek apa lagi so I stop here..


Bubbye..!! psst..doakan yg terbaek untuks saya dalam study okie..


You May Also Like

0 comments