Aku Nak Tutup Blog?

by - Sunday, August 10, 2014


Assalamualaikum


Agak lama jugak aku tak update. Sebenarnya aku rasa macam dah malas and tak ada mood. Sebab aku ni kadangkadang mau amik satu hari sebab nak update blog tapi i know i dont have one day for blogging sebab memang busy. Biasalah, bila dah besar -  makin banyak komitmen kan?


As for now, aku sekarang tengah praktikal, dekat Setiawangsa. Dekat ehem ehem ~ hahahah mana boleh bagitau :p So bila dah intern, lagilah tak ada masa. Balik kerja terus bammm tidur. Bangun, mandi dan makan terus sambung tidur balik sebab esok pagi kena bangun awal untuk pergi kerja


So sekarang ni aku baru tahu alam pekerjaan macam mana dan betapa berharganyaaaaaaaaaaaa dan heavennya bila weekend datang menjelma! HAHAHAH over tau ~


Nothing to be share actually sebab macam yelah ~ tak ada benda yang menarik. Actually ada je cuma macam malas nak kecoh-kecoh. Papehal dekat Insta aku je lah ye? Search je mysaranewrie and there my insta. Dekat situ ada jugaklah aku upload gambar raya, dengan kawan-kawan semua, tengok je lah ~ 


Al kisahnya - aku rasa macam nak tutup blog


Berapa lama? I dont know. Maybe temporarily. Maybe permanent. Maybe saje nak bikin havoc ke apa ke hahaha tapi yeah ~ aku selalu fikir nak tutup blog je. Sebab aku rasa malu dengan cerita-cerita aku yang lama-lama. Tak kisah lah cerita apa apa pun tapi bila dah besar nie, dah boleh fikir secara matang dan bukan dengan emosi, aku rasa I should not write that and post it to public as it was personal life kan?


Kalau nak delete cerita lama, aku macam tak ada banyak masa nak baca balik semua cerita. Kalau nak delete terus blog, aku macam kesian pulak dengan upcoming generation yang maybe nak tahu pasal Diploma Pentadbiran Awam hahahah over tapi yeay ~ betul lah apa yang aku cakap nie :) Sejak aku update pasal DPA, terus jadi entry paling femes sepanjang zaman blog Mysara Newrie nie :)


So tengoklah dulu. Kalau korang ada terbaca cerita lama tue esp yang part jatuh cinta bagai tue, just get rid of it. Tu semua mainan perasaan seorang gadis yang menjadikan blog sebagai luahan perasaan aka diarinya cuma bezanya ; ianya dikongsi bersama orang ramai dan orang ramai boleh 'masuk' dalam life dia tanpa fikir apa tanggapan orang terhadap dia. faham tak? hehehe


Sekarang aku adalah Mysara Newrie yang baru :) Yang dah besar, matang hahahahha yang macam dah boleh fikir baik dan buruk everything. Kita sebenarnya boleh rasa perubahan dalam diri kita walaupun orang lain tengok kita ni sama je peel perangainya. Sebab aku rasa apa yang berlaku dalam diri kita, biarlah kita senyapkan dan biar kita dengan Dia je yang tahu


Aduh, aku rasa sungguh matang dalam entry aku kali ini hahaha tak ada giler macam yang selalu :)


Kalau dibicarakan tentang hati dan perasaan, masih sama macam dulu. Tak ada yang berubah. I mean ianya masih berubah tapi kalau disakitkan dengan benda yang sama, makin lama jadi serik and malas nak bercinta sebelum kahwin. Better bercinta selepas kahwin kan? 


So yeah ~ tu saje kot buat masa nie :)

Hai :)


 

You May Also Like

0 comments