Just Because

by - Thursday, April 30, 2020

Assalamualaikum wbt

Well someone did asked my last night "tak ada update blog ke?"

*bunyi petir*

Woah dah lama jugak ya aku tak update blog. Bukannya apa, ikut arus pemodenan lah katakan hahaha Most of the time aku dekat IG aku, di sini https://www.instagram.com/bougasbeauty.mysaranewrie/ 

Aku tak sangkaa dulu lahhh aku macam niat "aku takkan buat video, aku akan tulis blog sampai bila-bila" Tapi hahahahhaa now, I'm laughing with my own statement

Orang masih membaca blog tetapi mungkin tak sama masa zaman hype-hype dulu masa tahun 2010 dulu hahaha Woah masa tu memang blog tumbuh umpama cendawan tumbuh selepas hujan Woah cikgu Saidatul Qamar mesti bangga sebab anak murid dia masih ingat peribahasa Melayu hahha

Tapi sekarang orang dah beralih kepada IG. So do am I sebab aku banyak lepak dekat IG

Blog ini aku hanya singgah sementara je, Dengan keadaan laptop aku, dengan kekangan masa memang buat aku jarang dah duduk lama-lama depan laptop dan menulis

Teringat pulak dulu zaman belajar; malam-malam bukak laptop, tengok movie, main FB sebab dulu hp Android dengan iPhone dianggap mahal dan mostly guna HP biasa je masa tu

Memories 

So apa tujuan aku update ni? 

Just saje singgah, nak baca kenangan lama dulu-dulu hihhi

p/s : Syukur Alhamdulillah aku ada blog ini untuk aku baca cerita-cerita dulu, atleast aku tahu aku ada kenangan yang indah dengan kawan-kawan dan keluarga :)

Ish geram je nak penyek hidung dia








Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / bougasbeauty.mysaranewrie
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments