Oh saya sudah graduate..!!

by - Friday, October 16, 2009

Salam. Maaf kerana lambat tak mengupload blog ini. Semuanya gara2 sejak ketiadaan Ustaz Awang dan tempatnye telah digantikan dengan Cikgu Rozazat yang pemerintahannya boleh diibaratkan sebagai agak mengongkong..!!Apa2 pown saya akan memanfaatkan masa yang ada di rumah ini untuk mengupdate blog ini dan mengupload kan pixx2 yang korang maybe nak tengok. Haha
Kite mulakan dengan Majlis Graduasi SM Sains Kuala Terengganu kali ke-9. Memang best lah. SPM tak habis lagi dah sibuk2 nak grad. Haha. Tak patut betol.

*gambar tuan punye blog. apa2 pown tetap menjadi keutamaan. Haha

Sedang bersiap-siap. Cermin surau menjadi tempat persinggahan kami.

mereka adalah Budak2 Aspuri Sester Batch IX 08/09

saya dan kawan2..sebelum memasuki dewan..fuh..rilex je masing2..haha..
panas2x..dah lah jubah 2 besar nak mampos..macam jubah Harry Potter..haha..

sayang sama mama..!muahx..
*ayah n adik tak datang..ayah di Sabah, adik di Dungun..huhu

Ain Maisarah. Mungkin kah kami pemegang Anugerah Roomate Sejati..??haha..

Masa terima sijil2 2. Cikgu suruh cakap "..terima kasih tuan.."

untuk kenangan pada masa hadapan..
I will remember this moment for the rest of my life..


teman seperjuangan..batch IX..batch yang paling banyak masalah..haha..

aku rasa melalui gambar2 yang aku uploadkan ini pown korang dah taw kan camana suasana masa aku grad semalam..?? memang seronok giler. Rasa macam kat universiti dah. Haha. Siap pakai jubah lagi. Cuma yang tak bestnyer tak ada topi. Kalau tak boleh ar kitorang baling topi 2. Budak2 laki pulak pakat baling songkok.

Apa2 pown, majlis graduasi di sekolah aku ini merupakan salah satu majlis yang paling penting dan berprestij selain dari Majlis Jamuan Perdana. Hah, jamuan itu akan diadakan pada 23hb nie. Alamatnya terlepaslah Nur Kasih. Huhu.

Majlis Graduasi juga sentiasa dinanti2kan oleh semua budak2 Form5 sebab lepas grad kitorang dah boleh bawa hp pergi asrama. Tapi aku tengok sebelum grad lagi dah ada dah pown yang bawak secara haram.

Sekarang aku tgh musykil sama ada aku nak bawak hp atau pown tak..hmm.. ~


You May Also Like

6 comments