Be Strong Bebehhh !

by - Tuesday, February 15, 2011



Salam. Tadi aku berblogwalking sekejap dekat blog-blog yang aku rasa macam bestt je. Then aku tersinggah dekat blog one of my junior. Aku macam tertarik nak bagi respon dekat die. Wallahualam kalau die baca atau tak


Die break up dengan BF die. I guesss?


Dulu masa sekolah, die ni boleh dikatakan popular lah dekat sekolah sebab die ni macam unik and pelik sikit yet nampak comel dan happy go lucky je orangnya. Haha :D Eh aku cakap jujur ok? Nak letak gambar die, aku tak ada gambar die. Hehe ;p


Masa sekolah dulu, aku dapat detect yang die ada affair dengan salah seorang budak laki dalam bacth die. So aku tak kisahlah sangat sebab lumrah lah tu kan nak bercinta cintun ni kan? So let it go. Aku rasa hubungan dorang still kekal sampailah sekarang


Dan sekarang lepas SPM pun aku rasa dorang still contact lagi. Cuma entah macam mana entah, last entry die ni memang menarik perhatian untuk aku tulis sesuatu


Apa yang die alami sekarang ini, sama macam aku lalui sebelum ini. Ini yang aku nak cakap pada dia kalau dia ada depan mata aku sekarang,


Kalau kita berpisah dengan orang yang kita sayang, mungkin kita tak ada jodoh dengan die. Jadi biarkan dia pergi. Cuma, bila dia datang balik kepada kita, cuba untuk terima dia kerana setiap manusia pasti ada peluang kedua dalam hidup die. Bagi dia masa untuk betulkan kesilapan die.



Jika perkara yang sama masih berlaku, sebenarnya die tak menghargai kehadiran kamu dalam hidupnya. Namun, jika hubungan kamu dan die lebih baik dari sebelum ini, yakinlah pada diri bahawa dialah yang terbaik untuk kamu



Be strong bebehh ! :D

You May Also Like

2 comments