Bila Dah Lepak Ramai-ramai, Mulalah Otak Pun Fikir Bukan-bukan -__-

by - Saturday, August 04, 2012


 Assalamualaikum


HOYEAHH! Baru rasa macam ada masa yang panjanggggggg untuk update blog! :D yelah ~ aku ni kan kalau update blog mau dekat berjam-jam lamanya -__- Sebab aku akan pilih gambar dulu, resize dan edit sikit gambar yang aku nak letak dekat blog, lepas tu tulis cerita lagi. See? -___-


Okaylah ~ Dipendekkan ceritanya, aku dengan budak-budak kelas aku, yang perempuan je lah ~ macam dah lama gilerrrrrrrrrrrrrrrrr tak lepak-lepak dan tak dengar cerita dorang. Kalau dalam kelas pun, just datang kelas dan kemudian terus balik rumah dan aku pulak balik bilik. See? -__-


So ada skali tu, aku pun ajak dorang lepak masa aku jumpa dorang dekat Y-Entrec dekat UiTM Dungun. Hajat asalnya aku nak tidur rumah dorang je tapi tup tup ~ aku ajak dorang lepak McD sebab kebetulan nak buat tutorial Law. So masing-masing okay je :)

Buku satu je tapi kongsi dekat 6 orang -__-

Bajetttttttttttttttttttttttttttttttt!

Masa lepak-lepak nie lah, macam-macam cerita yang keluar. ya Allah ~ rasa macam dah bertahun-tahun lamanya aku tak lepak dengan dorang ni sampaikan aku tak tahu apa yang dah terjadi dekat dorang. HAHA :D

So bila dah lepak tu, memang berborak dan gelak macam orang giler lah kitorang dekat McD tu. Kebetulan, kawan aku aka ex roomate aku masa part 2, Qatrun dengan Eda pun ada, haaa apa lagi! Memang McD tu kitorang yang conquer lah! :D

Aku rasalah kan, kitorang buat tutorial Business Law tu dalam tak sampai setengah jam pun weyh! Tapi borak je lebihh! HAHA :D Biasalah weyhhhhh ~ nak buat cemana. hehe :)

Atyn and Ina :)

Mimi Jahya :)

"Saya Fatin Liyana yang tak ada blogger" HAHA :D

Tetiba datanglah idea si Ina ni. "Mai hari Khamis tak ada kelas kan? Meh arrr" Lepas tu budak-budak ni pun duk huhahuha so aku pun okay je la! :D


Apa yang kitorang nak buat? Hehe tunggu next entryyyyyy. Malas nak update dah sebab penat duk resize gambar sahaja -__-


 

You May Also Like

2 comments