Too Much

by - Friday, January 24, 2014

Assalamualaikum


Hmm lama dah aku tak update blog nie. Maaflah. Aku perasan yang sejak aku masuk degree ni, aku memang tak ada cukup masa nak update. Sibuk sangat-sangat. Ni pun aku dapat update sebab kebetulan aku tengah cuti sem hehehehe


*sigh


Seriously, I dont know what to write and to share with you all. Too much stories and things happen to me within the last 6 months ago. Macam mengada je kan, mestilah banyak benda terjadi dalam 6 bulan yang lepas kan? Hadoi mysara mysara -.-


Buat masa ni aku akan cubalah, cubaaaa yeee untuk akan terus tulis apa-apa sahaja yang aku mau. Maaflah. Kadang-kadang rasa bersalah sebab tak dapat nak update dan tulis blog ni macam waktu dulu-dulu, share stories dengan korang semua


Sebab sejujurnya aku lebih kepada Instagram sekarang nie. Dekat situ aku shara everythinglah, dekat situ aku upload gambar itu ini. Sebab tu yang mudah dan cepat kalau nak dibandingkan dengan blog nie. Aku terfikir nak buang tapi aku sayang


Blog ni ajar aku macam-macam. Blog ni ajar aku untuk berkata-kata. Blog ini ajar aku untuk bermonolog sendirian tika orang lain sudah tiada. Blog ini ; everything to me


Dah lah. Aku rasa macam melalut sangat sekarang nie even aku rasa ni entry yang paling pendek pernah aku tulis


See you!

IG - mysaranewrie

 

You May Also Like

0 comments