Rasa Bersalah

by - Wednesday, February 12, 2014

Assalamualaikum


Sementara aku masih di rumah ni dan belum balik UiTM, aku nak beritahu something dekat korang. Aku sebenarnya rasa bersalah sebab biarkan blog aku macam tak berupdate agak lama jugak lah. 


FYI, aku memang busy dan Insyallah akan bertambah busy lah pada semester akan datang dengan research paper, project management dan dalam masa yang sama bersedia utk internship. So yeah yeah ~ 


Disebabkan aku busy tak sempat nak update blog, korang boleh lah tweet aku, esp kalau nak tanya pasal DPA. Sebab aku perasan, kadang-kadang ada yang dah berbulanbulan lepas tanya pasal DPA dan baru semalam aku baca. See? Kesian dekat korang. Aku rasa bersalah sebab tak dapat nak jawab soalan korang on the spot. Kalau dengan Tweet, aku rasa Insyallah aku boleh jawab :)


Kalau tak pun, boleh follow aku dekat Instagram aku. Dekat situ, aku memang harihari akan bukak dan layan gambar-gambar. Lepas tu, like lah pages aku, Blog Mysara Newrie. Situ pun, atleast kalau aku lambat reply pun, aku tahu korang ada soalan nak tanya dekat aku dan Insyallah aku akan try jawab


The main thing is aku memang akan busy dan rasa bersalah kalau lambat reply soalan korang esp yang bab-bab study ni. Sebab yelah, dah orang tanya kita kenalah jawab dan tolong setakat mana yang kita mampu. Ni kalau ada orang mintak tolong dan kita tak dapat nak tolong, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Ni sekarang pulak masing-masing sibuk tanya pasal kampus Seremban 3 yang baru siap tue. Jujur aku cakap, aku tak adalah tahu sangat pasal kampus tu sebab aku masih tak dapat apa-apa lagi info yang sah. Tapi in case kalau nak tahu pasal rumah sewa ke, kelas ke, pasal bas ke ; Insyallah aku boleh bantu. Kalau nak tanya pasal study pun, aku boleh tolong setakat mana yang aku mampu :)


Insta : mysaranewrie
tweet : mysaranewrie


Okay, cerita apa lagi yer aku nak tulis dekat blog nie? Macam dah tak ada idea pulak hahahhaha


 

You May Also Like

0 comments