Rawat Masalah Kulit Muka Dengan Serum

by - Wednesday, August 05, 2015

Assalamualaikum


Tengok gambar bawah ini elok elok :)

Yes, its me :)

Aku dah guna Miracle Diamond Serum ni sejak beberapa bulan yang lepas. Setakat ni memang aku berpuasa hati dengan hasil serum ni dah buat dengan aku :)


Antara yang paling ketara aku rasa adalah jerawat memang mengecut, rawat kulit muka aku yang kusam dan sunburn aku. Memang terbaik. Memang dalam seminggu tu aku nampak kesan dia sebab aku konsisten guna, setiap kali lepas mandi. Actually ada lagi banyak kesan yang serum ni mampu buat, so boleh p follow IG Shop aku ye untuk tahu lebih lanjut pasal serum nie :)


Eh eh dengar kata tak lama nanti akan ada serum baru! Serum buatan Malaysia dan yang paling penting mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia! Wah ini sudah cukup bagus sebab ianya selamat digunakan! :D


Malas nak cakap banyak, korang follow je IG Shop aku nie


@serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou @serumforyou 



Konfem aku akan reply cepat cepat! Insha Allah :) Dekat situ pun aku dah bagi contact number aku. Insha Allah, pasal serum baru tu aku akan terus zap zap update cepat cepat dalam IG aku nanti :)


Sokonglah business anak Melayu Islam! Eh tetiba lol


#serumforyou #sayajualserum

 

You May Also Like

0 comments