Shawl Di Petang Hari Minggu

by - Sunday, September 06, 2015

Assalamualaikum


Yes. Memang aku sangat rajin update blog sejak aku dah edit header blog aku tue hehehe


Ceritanya, aku kena balik Shah Alam hari ini sebab semester kedua aku dah bermula tapi biasalah, bila dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaa cuti semester duduk dekat rumah sambil buat business, memang malasnyaa nak balik rumah Y.Y


So aku postponed balik esok hari sebab kebetulan hari ini aku ada kerja. Terima kasih dekat adiku sebab tolong bawah aku pergi Matta Fair dekat PWTC hihihi Okay nowwwww aku dah tahu rahsia rakyat Malaysia pergi bercuti luar negara -.-


So tadi lepas pergi PWTC, aku p Pejabat Pos laju kejap sebab nak amik barang. Lepas tu macam rajin pulak aku nak pakai shawl yang dah lamaaaaaaaaaa aku simpan. Yes, beli untuk mneyimpan haha


Aku sebenarnya sedang belajar untuk pakai shawl. sebab macam dah bosan je pakai bawal -.- Sampai kadang-kadang rasa macam hmm malasnya nak keluar sebab tak tahu nak pakai tudung bawal macam mana


Now aku dah tahu kenapa semua gadis gadis suka pakai shawl :) Senang rupanya, asal belit je dekat kepala then letaklah pin tudung, youre good to go! :)

Selfie dulu sekali before keluar rumah :)

TAPI bila aku send gambar dekat Echa, dia gelak HAHAHAHAHAHAHAHA and mengiyakan soalan aku hahahah Soalan apa? 


"Echa, HAHAHAHAHAHA bulat semacam je muka aku ni cha"


Tapi bukan gambar ni lah, gambar yang lain :p


Ig shop aku : @serumforyou

Alhamdulillah, finally dapat pun follower sampai 1K dekat ig shop aku nie :) Memang aku dah aim, before aku nak masuk sem dua, atleast biarlah followers aku biar sampai 1K sebab atleast aku dah nampak kukuh dekat situ :)


Seronok jugak buat business nie. Aku kenal ramai orang dan semuanya sesama baik hati untuk sesama bantu sesama sendiri dan naik. Harihari share tips dan kongsi, sama-sama mengingatkan antara satu sama lain :)


Well ~ I love my business. I love my serum. Now, I must love my study pulak sebab esok dah start kelas! HAHAHA


Semoga Mysara Newrie dapat ANC untuk Master dia dan mendapat keuntungan berlipat ganda dalam business dia. 


Terima kasih sebab tolong doakan! :)


 

You May Also Like

0 comments