Appreciation Entry I Guess?

by - Friday, February 26, 2016

Assalamualaikum

Hai semua. Tak tahu nak update apa sebenarnya tapi tetap nak tulis jugak :) 


Pasal results exam. Alhamdulillah. Walaupun ada kurenggggggggggg sikit tapi CGPA aku tinggi lah jugak sebenarnya. Ada jugak A hihihi Memang down tapi end up aku jadi malas nak fikir sangat. Yang lepas tu mari kita lupakan dan jadikan pengajaran. Apa yang penting, kita kena fikir masa depan, apa nak buat pada masa sekarang ni untuk dapat apa yang kita nak. Fuhh ~ semangat kate kauu ~ 


Satu benda yang aku berani cakap ; tak kisah lah apa jadi, keluarga kau adalah orang yang paling akan bangga dengan kau dan akan tetap berada di belakang kau walau jatuh bangun kau. Kau cuma kena tengok dengan mata hati dan fikir adakah kau berada di sini hanya kerna usaha kau semata-mata atauuuu Allah swt yang telah memperkenankan doa-doa mereka yang mendoakan kita dalam diam? Fikir


Terima kasih semuaa kaum keluargaaa kuuuuuuuuuuuuu yang tak pernah berhenti bagi support dari mula sampai habis, yang terus percaya dengan diri aku, yang whatsapp penuh nasihat dan kata-kata semangat, yang terus buat lawak dalam group whatsapp dan teruss mendoakan yang terbaik untuk aku. Wuaa nak nangis boleh? :')


Terima kasih jugak dekat kawan-kawan esp ChaYaNunAlifBa geng dan Benchmark geng. Mereka ni lah tempat aku meluahkan perasaan dan sentiasa bagi support dan kata-kata semangat yang Subhanallah, tak pernah putus-putus. Haih tak tahu nak cakap macam mana tapi reading all your whatsapp, our late night phone calls really made me chin up wah gitu hahhaa

Sepetang bersama Echa
Dua petang bersama Anas and Iman 
Tiga petang bersama mereka semua tapi tak cukup member lagi ni
Makan malam bersama Anas and Aten di Night Circle
Kitorang makan banyak giler malam tu! HAHAHAHA
Complete ChaYaNunAlifBa for second semester :)
OMG RINDUU!
BILA DAPAT JUMPA SEMUA ORANG NIE?!

Next week dah start sem baru. To be honest, aku tak tahu nak expect apa tapi aku pasti hidup aku mesti sibuk dengan kerja. Yelah ~ dissertation, dengan kelas lagi dan project assignment lagi. Biasalah kan? So sabar je lah :)


And you know what, this is my final semester at UITM! Insha Allah! Ya Allah dari tahun 2010 sampai tahun 2016 aku dengan UITM! Fuhh #UITMDiHatiku sangat! Hahahaha nevermind tapi yang pasti, aku akan cuba buat yang terbaik untuk final semester aku ni sebelum aku melangkah ke luar untuk kerja 


Yes, cakap pasal kerja kann, aku sebenarnya adalah beberapa plan nak buat cuma tak tahu. Kadang-kadang aku risau jugak fikir apa yang aku akan buat lepas nie. Kawan-kawan aku yang lain semua dah prepare nak buat itu ini tapi aku masih tak nampak lagi bayang. Aku harap sangat Allah swt perkenankan doa aku untuk aku terus berjaya. 


Bukan apa, aku nak kerja elok-elok, setimpal dengan apa yang aku dah belajar selama 6 tahun ni. Aku tahu expectation aku tinggi tapi who cares? This is my dream and I'm gonna run for it. Lantaklah apa orang nak cakap. Takpe, Insha Allah adalah tu rezeki aku dekat luar sana :) hihihihi Semoga Mysara Newrie dapat apa yang dia impikan, aminn 


Oh ya. Aku kembali berbisness macam biasa. Sejak final exam, aku macam stop kejap sebab nak fokus pada final exam. Kali ini, kami ada jual #MiracleMH sabun dan serum macam biasa . Yang paling best, sabun baru ni ada kelulusan KKM so memang selamat okay. Serum pun selamat :) 



Kalau ada apa-apa boleh follow IG dan Tweet @serumforyou. Ini memang khas untuk business aku sahaja ;) Dekat situ boleh borak dan tengok feedback customers kitorang pasal serum dan sabun ni. Lelaki perempuan boleh pakai. 



Oh, aku ada bagitau tak sekarang ni aku ada buat sales? Hihihihi

MiracleMH Soap 
Clarez Serum -  untuk merawat masalah kulit muka korang
Erganiz Serum - untuk mencantikkan kulit muka korang

Ya Allah, aku tau di mana salah aku, di mana kurang aku dan dengan apa yang dah jadi sebelum ni mungkin teguran dari Dia untuk aku. Aku terima dan redha. Takpelah ~ tak guna cakap benda yang lepas sebab benda dah berlaku kan? Takpelah, aku anggap ni semua ujian buat aku :) Sekarang ni, aku akan slowly cuba capai apa yang aku nak. Memang susah nak bangun semula tapi heyy ~ setiap kegagalan tu bermakna akan ada kejayaan pada esok hari kan?


Chin up bebeh 


 

You May Also Like

0 comments