pergi

by - Saturday, May 09, 2009


Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..

sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
by Aizat_Pergi

i love dis song..
ia ibarat menceritakan tentang aku dan die..
sedih..
sepi..
sunyi..

die menghilangkan diri dari aku..
no msj from him..
no call from him..
even no news from him..
knp..??
dunno..
hanya die sahaja yg ada jawapan bg sume persoalan aku ini..
agak menyedihkan..
satu persoalan bermain2 di benak fikiran aku..
"..sampai bila aku dan die akan berterusan macam ini..??.."

You May Also Like

4 comments