Random Stories :D

by - Saturday, August 28, 2010



Assalamualaikum semua !

Hai hai hai ~ Apa khabar orang kampung? Sudah lama kita tak berjumpa. Ececeh ~ Menyanyi pulak aku nie. Haha ;D


Dah dah dah ~ Nak start melalut dah nie =.=" Aku baru je habis test Business Mathematics dan Interactive Multimedia. Bapak sejuk giler Dewan Aspirasi tue. Aku rasa sape yang tak ada peti sejuk tu, boleh lah simpan makanan korang kat dalam dewan UiTM Dungun nie. Haha :D


Straight to the point, aku balik beraya 6hb sebab 5hb aku ada quiz Political Science T____T Sedih sedih ~ Tapi apakan daya ku ini? Aku hanya insan biasa ;p


Sepanjang bulan puasa ni kan, macam-macam perkara berlaku dalam hidup aku. Tapi alhamdulillah ~ Aku ni bukan jenis yang duk meroyan 24 jam. Aku jenis, yang dah lepas, biarlah ~ Malas dah nak fikir-fikir. Tadi jawab Business Mathematics pun macam tak yakin jer tapi aku rasa "..Biarlah ~ Benda yang dah lepas.." Hehe :D


Oh ya ~ Sejak bulan puasa ni kan, aku memang insomania tahap kritikal lah weh ~ Tiap-tiap hari dapat tidur dalam 2 3 jam jer. Hehe :D Semalam lagi heaven ~ Study punya pasal, tidur satu jam jer. Bapak hebat kan? Tapi alhamdulillah ~ Walaupun aku tak cukup tidur, waktu siang aku boleh bergiat hyper active lagi. Haha :D


Duit PTPTN dah masuk. Aku guna jugak duet tue untuk beli beg dan selendang untuk buat raya. Haha :D Hoi apa kejadahnya guna duet untuk belajar tapi pergi berfoya-foya?! Haha :D Motif? Tak ada motif. Haha :D *Ayat lecturer aku. Haha


Kamera hilang T____T Sadis kan? Benci ! Aku sayang giler kat kamera aku tue. Entah sape entah yang panjangggggggg tangan nak amik kamera aku tue. Huhu. Puas dah aku cari satu UiTM ni tapi tak ada nooo ~ Huhu


Aku rindu mak ayah aku. Hehe. Pengakuan ikhlas ni taw ! Korang ingat aku main-main ker? Haha :D Muka putih suci bersih macam aku ini ada ciri-ciri nak menipu ker? Haha :D Mana ada weh ~ Haha :D Lantak lah ~ Tapi sumpah rindu nak lepak dengan mama dan ayah macam selalu aku buat lepas SPM hari tue. Huhu


Erm ~ Hehe :D Sekarang ini aku dah ada teman. Teman? Hehe. Yelah ~ Teman ~ Teman yang gitu-gitu tue. Haha :D Tapi bukan couple taw ! Kitorang macam skandal jer. Bak kata kawan lelaki aku "..Dia bukan awek aku. Dia bukan girlfriend aku. Tapi die masa depan aku.." Pergh ! Agak sweet ok ~ Cepat ngaku ! Haha :D


Erm ~ Nak cerita apa lagi erk? Erm ~ Haaa ~ Erm ~ Haaa ~


Dah tak ada cerita dah ! Haha :D


p/s : Kepada followers aku yang baru-baru ni, terima kasih sebab follow blog aku yang dah bersawang kerawang nie. Hehe :D Kepada followers yang mengikuti perkembangan aku selama ini, maaf lah aku dah lama giler tak update. Lack of time lol =.="

You May Also Like

6 comments