Saya Minta Maaf!

by - Tuesday, August 03, 2010



Salam.
MAAF

Aku tahu ramai yang tengah rindu-rinduan dengan aku sekarang ini. Haha :D Tak caya? Pergi bukak komen-komen blogger dekat entry-entry aku sebelum ini. Berapa ramai yang meluahkan perasaan rindu mereka dekat aku. Haha :D


Baiklah kawan-kawan. Saya sebenarnya tengah sibuk. Sibuk dengan kelas ganti untuk raya ini, dengan assignment saya yang tengah berlambak, dengan latihan debate setiap hujung minggu dari tengahari sehingga lewat malam dan pelbagai lagi tugasan yang menuntut kehadiran saya.


Maka, aku tak ada masa nak update blog T____T Nak buka FB pun macam was-was jer. Huhu. Kejap lagi nak uruskan pasal PTPTN pulak. 6 dan 7 Ogos ini Pegawai PTPTN nak datang kutip borang PTPTN tue. Haih ~


Insyallah ~ Nanti aku balik cuti untuk raya, aku akan singgah kat blog korang. Even blog yang aku follow pun aku tak dan nak singgah, apatah lagi nak berblogwalking. Huhu ~ Apalah agaknya cerita-cerita mereka kan? Haih ~ =.="


Trafik Nuffnag aku sah-sah dah jatuh merundum T_____T


And yeah ~ Aku rasa aku dah mula kurus ! Haha :D

You May Also Like

10 comments