Terima Kasih

by - Monday, April 11, 2011


Ya, aku tahu aku seorang insan biasa, perempuan yang bukan sedikit tapi banyak gila-gilanya, seorang yang slumber dan sangat tidak kisah dengan keadaan sekeliling, sangat-sangat open minded dan tidak suka dengan hal-hal yang remeh temeh tapi aku nak kamu tahu, aku masih memikirkan diri kamu.


Mungkin di pandangan matamu, aku seperti tidak kisah tapi dalam hatiku, Allah swt dan diri aku sahaja yang tahu gelodak di dalam ini. Katakan apa sahaja, aku terima kerana aku tahu kata-katamu akan aku jadikan sebagai sandaran untuk menjadi lebih baik dari sebelum ini


Kesalahan aku padamu tidak memadai dengan hanya perkataan 'maaf' tapi aku harap kau maafkan aku sepertimana yang kau selalu buat padaku sebelum ini. Sesungguhnya, aku hanya insan biasa


Terima kasih kerana masih memilih aku di antara ribuan bidadari dan puteri-puteri yang jauh lebih baik dari aku. Terima kasih :')


You May Also Like

6 comments