4 Sebab Kenapa Awak Perlu Dapatkan Bougas Beauty Serum Sekarang

by - Sunday, March 17, 2019

"Okay Mai, kau bagitau aku sebab kenapa aku perlu beli Bougas Beauty Serum dengan kau?"

[IKLAN BOUGAS BEAUTY]

Korang boleh dapatkan Bougas Beauty Serum di kedai Shopee saya! Follow Shopee saya dan awak akan dapat rebate discount! Hihihi


Kedai Shopee Bougas Beauty Kuala Lumpur : SHOPEE MYSARA NEWRIE

Selamat menggunakan produk Bougas Beauty!


[IKLAN BOUGAS BEAUTY TAMAT]

Aku hela nafas. Keadaan mamak yang hingar bingar rasa macam eh eh serabutnya so aku tarik nafas dalam-dalam. Nak explain dekat kawan aku yang sorang ni bukannya mudah sebab aku tahu dia jenis particular macam mana orangnya

Bougas Beauty Serum


"Okay macam ni"

Aku tarik nafas dan sambung cakap, 

"First, pakai Bougas Beauty Serum ni memang mudah gila. Kau cuma pump kan dia dua kali je sekali kau pakai. Cukup untuk kau sapu dekat seluruh muka kau. Lepas tu, kalau kau ada jerawat besar, kebetulan kan tumbuh time tu, kau tekan satu pump dan amik serum tu kau gosok-gosok dekat sekitar tempat jerawat kau yang tumbuh tu. Konfem dalam masa 3 hari jerawat kau akan mengecut"

"Uish kau biar betul? Yeke ni?"

"Iye weh. Aku tak tipu sebab aku pernah buat sendiri jerawat dekat pipi aku ni. Aku sapukan lebih serum dekat kawasan jerawat tu. Weh, konfem jerawat kau malu-malu nak tumbuh"

Feedback jerawat Bougas Beauty Serum

"Kenapa jadi macam tu?"

Aku amik straw dan sedut air teh o ais. Ish ~ pahit pulak rasaa


"Sebab Bougas Beauty Serum ni diperbuat daripada 4 bahan-bahan utama dari ekstrak tumbuh-tumbuhan. Antara yang aku ingat adalah ekstrak bunga sakura yang memang terkenal untuk kurangkan keradangan kulit muka kau. Satu lagi bahan utama yang aku ingat adalah Scutellaria, haa macam tulah kot sebutan dia hahahhaha"


"Hahhaha, pokok tu buat apa pulak?"

"Bukan pokok lah weh, ni macam tumbuhan-tumbuhan hahahha. Kau ingat ni pokok balak ke? Hahahhaha Yang tu fungsi dia adalah salah satu komponan utama dalam nak rawat kulit muka kau especially jerawat. So bila semua ekstrak tumbuh-tumbuhan ni dah bergabung, ianya akan jadi satu formula yang berkesan dan berkualiti untuk rawat kulit muka kau"

"Hmm okay okay. Tak ada bahan chemical ke weh?"


"Kau jangan risau. Langsung tak ada bahan chemical which is aku nak masuk dalam point ketiga iaitu selamat. Bougas Beauty Serum ni memang selamat digunakan baik lelaki ke, perempuan ke. Tua atau muda ke, pun boleh pakai. Aku ada seorang customer lelaki, dah kiranya macam regular customer aku dah, sekali beli dua botol terus grab"

"Uish kau biar betul?"


Perbualan kitorang terhenti sekejap sebab mamak datang hantar mee gorang mamak dan maggi goreng kawan aku. Kitorang amik sudu garfu dan makan tapi aku tak makan pun. Kawan aku dah siap suap masuk dalam mulut dia sambil bagi isyarat tangan suruh aku sambung cerita pasal Bougas Beauty Serum

Image result for mee goreng
Mee goreng mamak

"Iya weh. Dia cakap serum ni sesuai dengan dia, jerawat habis mengecut. Yang kelakarnya, kawan lelaki dia yang lain pulak sibuk tanya pakai apa. Dia pun bagitau terus pasal serum aku ni dan end up, eh eh kawan dia pun order dengan aku hahahaha"


"Hahahaha yelah, mesti sebab senang nak pakai kan?"

"Iya weh. Serum ni senang sangat nak pakai. Sebab tu lelaki suka pakai. Tak payah renyah-renyah nak kena ada cotton pad ke apa. Kau pump je terus sapu dekat muka, dah siap!"


"Eh aku baru teringat something. Erm Bougas Beauty Serum ni adalah sijil halal tak? KKM lulus ke?"

"Hahaha ada weh. Jangan risau. Bougas Beauty Serum ni halal. Kau Google je Portal Halal Rasmi Malaysia dan taip Bougas Empire dekat kotak Search tu. Adalah. Dekat kotak kitorang pun ada logo halal so kau tak perlu risau"

"Macam mana dengan KKM pulak?"

"Pun sama je weh. Kau boleh google je NPRA"

Sambil tu aku bukak HP aku dan tunjukkan dekat kawan aku. Kawan aku tadi terus tolak pinggan maggi gorang dia dan dekatkan diri dia dengan aku. Uish ~ cepatnya dah habis dia makan. Aku punya mee goreng pun tak luak lagi.

"Kau Google je NPRA. Website ni baguslah kalau kau nak cek barang-barang kosmetik yang kau beli tu either selamat ke tak. Bila ada dalam website ni, maknanyaa produk tu bagus dan selamat"

"Ooooo"

"Bila dah Google NPRA, kau tekan dekat Product Search dan klik dekat Cosmetics. Lepas tu kau taip je Bougas Beauty and haaaaaaaa tengok ni"

Aku pun hulurkan HP aku dekat kawan aku, kasi kawan aku baca apa yang tertera dekat skrin HP yang tunjukkan results semua produk Bougas Beauty yang ada kelulusan KKM

Aku pun amik mee goreng aku dan mula suap dalam mulut. Lapar weh. Mana aci member aku dah sudah makan


"Apa ig business kau?" 

"Kau tak follow ke? Ish dahsyat kau ni" 



"Hshaha alaaa jangan marah"

Aku pun search IG business aku @bougasbeauty.mysaranewrie dan tak lama lepas tu, dia pun follow. Aku sambung makan mee goreng sambil member duk scroll IG aku. Agak-agak lah member aku ni nak stalk IG aku pun depan aku hahahha


"Berapa harga Bougas Beauty Serum kau ni? Tahan berapa bulan eh" sambil kawan aku masih lagi sambung scroll IG business aku 

"RM 75 sebotol, boleh tahan maximum dua bulan. Tapi depends pada penggunaaan kau jugak. Kalau kau guna 5 kali sehari, sebulan pun boleh habis hahahha"

"Ohh ~"

Aku teruskan je makan mee goreng sambil order papadom dengan mamak. Makan mee goreng dengan papadom baru best

"Weh, aku rasa nak try lah satu. Aku tengok feedback dekat IG business kau ni pun, boleh tahan. Tambah pulak kau dah explain dekat aku semua nie, rasa macam yakin pulak especially bab halal dan lulus KKM tu. Tu yang penting"

Kelebihan Bougas Beauty Serum



"Boleh no hal, Kebetulan stok ada beberapa botol lagi dengan aku ni. Boleh lah aku bagi kau terus"

"Nice. Bak number account kau, aku transfer terus"


"Okay"

Aku pun send details account number aku dekat kawan aku dan tak lama lepas tu, resit transfer dah masuk dalam notifications aku. Ambui pantas benar kawan aku ni hahahha

Aku pun bagi dia sekotak Bougas Beauty Serum dengan free gifts sekali aku bagi dekat dia. Terus dia belek-belek kotak serum dan lepas tu masukkan dalam handbag dia

Sambil tersenyum dekat aku, dia cakap "Malam ni aku try pakai lah. Tengok kulit muka kau pun glowing je compare dari dulu. Nak jugak aku try"

"Hahahhaa boleh no hal. Terima kasih weh sebab sudi dapatkan Bougas Serum dengan aku. Papehal kau boleh je whatsapp aku. Nanti aku boleh guide kau"

"Eh tapi Bougas Serum ni boleh gunakan dengan produk yang lain?"

"Boleh no hal. Aku pun guna je Bougas Beauty Serum dengan produk yang lain and so far alhamdulillah sangat okay dengan aku"

"Cantekkkkk! Thank you Mai sebab sudi explain dekat aku semua ni pasal Bougas Beauty Serum. Seronok pulak aku dengar hahahahah Kau jadi je lah PTD, consultant ke, trainer ke -- senang nak pengaruh orang"

"Insha Allah, kalau ada rezeki aku ke arah tu, aku tak menolak"

"Jom gerak. Wayang dah nak start ni"

"Okay!"

Masa dalam wayang tengok cerita Captain Marvel tu, aku rasa happy. Happy sebab power namateyy Captain Marvel tu! Tak sabar nak tengok Avengers End Game nanti. Happy jugak sebab aku berjaya convincekan kawan aku untuk dapatkan Bougas Beauty Serum dengan aku. Alhamdulillah

Ya Allah, semoga Bougas Beauty Serum ni sesuai dengan kawan aku ni, Amin!"

p/s : Kawan aku belanja makan mamak tadi! Hahahhah

Ada siapa nak order Bougas Beauty Serum jugak? 
Jom whatsapp saya terus!



4 SEBAB UTAMA KENAPA AWAK PERLU DAPATKAN BOUGAS BEAUTY SERUM DENGAN SAYA


Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / bougasbeauty.mysaranewrie
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments