Bougas Beauty Kini Di Setiawangsa

by - Wednesday, March 13, 2019

Bougas Beauty kini di Setiawangsa!

Oh yes it is!

[IKLAN BOUGAS BEAUTY]

Korang boleh dapatkan Bougas Beauty Serum di kedai Shopee saya! Follow Shopee saya dan awak akan dapat rebate discount! Hihihi


Kedai Shopee Bougas Beauty Kuala Lumpur : SHOPEE MYSARA NEWRIE

Selamat menggunakan produk Bougas Beauty!


[IKLAN BOUGAS BEAUTY TAMAT]
My current skin condition after using Bougas Beauty Serum for one year five months

Haaaaaaaaaaaaaaa kepada sesiapa yang nak COD Bougas Beauty di area Setiawangsa, boleh direct ke link ini untuk DM dengan saya. Tak pun, tekan je link dekat bio IG saya tu untuk direct Whatsapp dengan saya :)

Selain dari COD Bougas Beauty di Setiawangsa, saya pun ada COD Bougas Beauty di

  • AEON AU2
  • AEON Alpha Angle
  • Melawati Mall
  • Wangsa Walk
  • UTC Keramat
  • Kem Kementah
  • MINDEF
  • Residensi UTM KL
  • LRT Setiawangsa
  • LRT Sri Rampai
  • LRT Wangsa Maju
  • Institut Jantung Negara (IJN)

So kalau korang nak dapatkan Bougas Beauty Serum dan Face Scrub Bougas dengan cepat, meh lah Whatsapp okay? Insha Allah aku akan cuba entertain korang secepat yang mungkin.

Apa kebaikkan Bougas Beauty Serum dan Face Scrub Bougas ni kak?

Okay ni soalan yang paling famous yang selalu saya dapat. Banyak kebaikkan dia tapi untuk memudahkan korang, aku akan rangkumkan semuaaa kebaikkan tu dalam gambar di bawah untuk mudah korang buat rujukan :)

Ambui ~ rasa macam cikgu BM sangat guna perkataan rangkumkan tu tadi HAHAHHA

Oh lupa nak bagitau, kepada yang baru baca entry ini, baru tahu pasal produk Bougas Beauty, kita ada dua jenis produk iaitu Bougas Beauty Serum & Face Scrub Bougas
KELEBIHAN BOUGAS BEAUTY SERUM

FUNGSI BOUGAS BEAUTY SERUM

FUNGSI FACE SCRUB BOUGAS

KELEBIHAN FACE SCRUB BOUGAS


Oh okay okay. Sekarang saya baru faham. Ada feedback Bougas Beauty tak akak?

Nah, alang-alang dah tulis entry ni, meh sini saya share beberapa feedback yang kami dapat dari customers kami hihi

Sila sila jemput cuci mata!

TESTIMONI KULIT KUSAM DAN SUNBURN

TESTIMONI PARUT JERAWAT

TESTIMONI JERAWAT

TESTIMONI JERAWAT DAN PARUT

Akak, akak urmm ~ berapa harga Bougas Beauty Serum dan Face Scrub Bougas eh?

Haa, boleh rujuk dekat gambar di bawah ini tau? Saya dah cantikkan untuk awak semua hihihi

HARGA BOUGAS BEAUTY SERUM & FACE SCRUB BOUGAS

PROMOSI! PROMOSI! PROMOSI!

Kalau anda dapatkan Bougas Beauty Serum & Face Scrub Bougas dari saya, anda akan dapat 
HARGA PROMO!
HARGA PROMO!
HARGA PROMO!
HARGA PROMO!
HARGA PROMO!


Berapa harga promo Bougas Beauty tu kak? Nak tahu!

Haaaa meh lah whatsapp kalau nak tahu! Kita Borak-Borak Bougas!

Whatsapp je saya dengan tekan LINK INI dan taraaaaaaaaa, anda dah boleh direct whatsapp dengan saya. Kan senang macam tu kan?  

Nanti masa dekat Whatsapp, awak nak tanya apa-apa pun, awak boleh tanya je tau? Insha Allah saya akan bagi servis yang terbaik untuk korang dan pastikan korang rasa happy :) 

Tak ada free gifts ke kak?

Hahahhaah dah agak dah awak akan tanya soalan macam ni. Mestilah ada free gifts untuk awak semua yang dapatkan Bougas Beauty dengan Mysara Newrie! 

Free gifts apa?

Eh mana boleh bagitau! Tak suprise lah macam tu! Hahahha

Okay akak. Saya nak Bougas Beauty Serum dan Face Scrub Bougas. Bila boleh saya dapatkan?

Eh sekarang pun boleh awak! Lekas whatsapp saya dan saya akan postagekan kepada awak. 

Pesanan ikhlas dari saya, Mysara Newrie

Awal bulan June kita dah nak Hari Raya Puasa untuk tahun 2019. So saya pasti ramaiiiiiiiiii yang nak kulit cantik dan sihat semasa Raya nanti kan? 

Yelah siapa tak suka kan, kalau tengah duk makan kuih raya, lemang dan rendang,  sekali ada je orang yang akan tanya awak "Eh nyahh, kau pakai apa dekat muka nampak glowing ni?" Eh nyah pulak, hahahahhaha silap silap! 

Tapi faham kan maksud saya?

Haaaaaaaaa ~ so saya jamin ini adalah masa yang sangat sesuai untuk korang dapatkan set Bougas Beauty ni dan start jaga kulit muka korang elok-elok. Insha Allah, saya berani jamin yang Bougas Beauty Serum dan Face Scrub Bougas tak ada bahan-bahan merbahaya

Insha Allah, kalau start dari bulan Mac untuk tengok kesan pada bulan June, insha Allah sangat sempat! :)

Jom laksanakan #MisiCantikSebelumRaya bersama IG bougasbeauty.mysaranewrie

So apa tunggu lagi? Stok tak banyak dah ni :p

Pssstt ~ nak tahu muka saya macam mana BEFORE and AFTER saya pakai Bougas Serum? Klik SINI 



Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / bougasbeauty.mysaranewrie
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments