Demi followers, aku update jugak blog nie!

by - Thursday, February 09, 2012


 Assalamualaikum


Orang nampak aku dan senyum. Mereka melihat aku seolah-olah aku tak ada apa-apa yang berlaku


Argh  ~ tolonglah jangan percaya dengan luaran aku yang penuh dengan kepura-puraan dan penuh dusta nie. Semuanya tak benar


Andai lah kau dapat mengimbas dan mengxray dalaman aku nie, pasti kau terduduk dan terkedu sebab kau sendiri tak sangka betapa kuatnya aku memendam perasaan tentang apa yang terjadi pada aku selama nie. Pasti



Sebenarnya semangat aku perlahan-lahan di bawa oleh angin. Tak tahu kemana. Aku seolah-olah khayal dalam dunia aku sendiri. Tak tau apa yang terjadi. Duduk dalam bilik, senyap je ~ Buat hal sendiri-sendiri. Buat lah pape yang patut. Kenapa?


Letih yang teramat sangat-sangat. Mengantuk yang sangat-sangat. Jadual tidur yang dah tak menentu sekarang nie. Makan ikut dan je. Minggu ini pulak ada Modul Part 4 ; panjat Bukit Bauk :) Rasa tak sabar-sabar pulakk :)


Cuma...


Di saat ini, aku nak sangat borak-borak dengan kau. Aah kau lah ~ walaupun Subuh 5 February 2012 tu 1st time kita jumpa tapi aku tahu, kau orang baik sebenarnya :) Entahlah ~ Alahh nak borak-borak, chatting dengan kau, nak kawan dengan kau


Tak salah kan? Ke salah? -.-'


p/s : Tak ada mood nak berblogging tapi paksa jugak nak update sebab kesian dekat followers blog aku ni. Sobsss sobsssssss :'(



 

You May Also Like

6 comments