Hilang Momentum :/

by - Tuesday, January 29, 2013


Assalamualaikum


Bila last aku update entry? Cu habaq mai ~ aku dah tak ingat. 


Mintak maaf sangat-sangat. Aku rasa bersalah giler sebab di saat followers yang semakin lama tengah rancak membaca blog aku, tetiba boleh pulak aku menghilangkan diri. Sorry sangat!


Aku rasa bersalah sebab korang follow blog aku tapi there no entry from me. Please! Janganlah unfollow blog aku sebab aku sayang dekat korang :( Cuma buat masa nie, aku ada masalah dengan lappy aku dan line internet pulak macam ada problem sikit sebab broadband aku buat hal sikit. Sorry sangat-sangat!


So bagi melepaskan rindu dekat blog, aku banyak upload gambar dekat IG dan tulis caption panjang-panjang. Sebab aku nak lepas rindu nak tulis dekat blog. FYI, aku ada banyak giler benda nak tulis. Macam-macam benda nak aku tulis dan bincangkan dekat sini dan nak bagi korang baca, tapi tu lah ~ tak ada rezeki :(


Those who want to follow me, bolehlah follow aku dekat Instagram aku, Seach je mysaranewrie. Insyallah nanti aku akan approve korang :) Aku pun boleh dikatakan rajin jugak upload gambar tapi bukan gambar aku dengan duckface! Jarang lah aku upload gambar muka aku sendiri hehe



Entahlah ~ aku taktahu nak tulis apa sebab terlalu banyak sampai tak tahu nak menulis yg mana satu :/ 


Makan-makan MT & Exco ASCAPS :)

Just a random photo yang aku jumpa. HAHA :D Gambar ni semasa makan-makan KFC dengan diorang dekat Karah as it was our last meeting as MT & Exco ASCAPS :) Yang helmet merah tu, aku lah tue -__- Entah apa dosa aku dekat diorang sampai begini hah jadinya kena buli dengan mereka HAHA :D 


Ya Allah ~ rindu semua :')

 

You May Also Like

0 comments