Its My 21st Birthday!

by - Tuesday, January 08, 2013

Alhamdulillah. Its 8th January 2013 dan itu bermaknaaaaaaaa
Haha happy birthday to me :) Ya Allah rasa bersyukur sangat-sangat sebab dah umur 21 tahun. Haha.
Ramai betul wish birthday aku. Even though just tulis "happy birthday Mai" tapi aku rasa macam happy sangat-sangat. Even though tak ada hadiah, tapi sebenarnya aku terharu sangat-sangat dengan setiap ucapan and birthday wish yg semua orang bagi dekat aku. A very simple and sweet wish yet very meaningful to me. Terima kasih semuaa :')
Aku dah 21 tahun tapi aku rasa macam dah risau dah dengan masa depan aku. Aku taktahu apa yg bakal aku hadapi esok, lusa dan hari-hari yg mendatang. Aku risau apakah dugaan yg bakal aku hadapi. Aku risau apa akan jadi dengan aku. Yup, aku risau tentang semuanya
Or its just I'm overthinking? Never mind
Dalam masa yg sama jugak, aku risau jugak dengan blog aku nie. Makin lama macam makinnn malas nak update. Adakah ini bakal penamat kepada dunia blogging aku? Aku harap tak lah sebab blog = diari aku :) Semua susah senang dan luahan hati aku, aku tulis dekat sini.
Eh eh sedar tak sedar dah masuk 4 tahun aku berblogging :') Terima kasih semua sebab support blog aku haha perasan femes jappp :p
Well, I'm 21 years old today. Ramai cakap aku dah tua. Haha okay cuba korang tengok Rozita Che Wan. Umur dah meningkat tapi masih lawa kan? Haha so applykan benda yg sama dekat aku haha
Okay. Once again, terima kasih kpd semua yg wish birthday aku hari ni. Terima kasih banyak-banyak. Semoga Allah swt murahkan rezeki awak semua :)
Happy birthday to me :)

You May Also Like

3 comments