Day 10 - Item Last Purchased

by - Monday, March 04, 2013

Assalamualaikum


Sebenarnya aku nak sangat tulis blog ni haaaa cuma tak tahu nak tulis apa -.- So takpelah. Mari kita main 30 days tu yang aku rasa dan konfem konfem dah lebih dari 30 days -.- Dasar pemalas nak update blog! *sekeh kepala*




Memandangkan aku baru masuk UiTM ni, so macam banyakkkkkkkkkkkkkkkkk giler barang aku beli. Dah tu?! takkan aku nak upload semua gambar kan? Non hadoo ~ tak ada kuasa aku nak amik gambar satu persatu. Tak ada masa. Baik aku tidur HAHA :D


Okaylah ~ kalau last purchased, hmm ~ aku rasa hari aku mendaftar baru-baru nie. Aku beli benda ni, murah je mak nokkk ~ tak sampai pun RM5. Boleh dapat dekat 7E je tau? Tak payah kau nak gigih pergi Sogo, KLCC bagai HAHA :D


Apa tue? Ni hahh ~ hehe

Panadol Soluble! :D

Aku syak yang aku kena flu ni lepas aku kemas-kemas barang-barang aku dekat kampung aku. Habisssssss semua barang aku bukak balik dan habis habukk semua masuk hidung maaa :O Since from that, aku macam terus je kena flu sampai sekarnag -.-


Dan yang paling tak bestnya, bila flu kan, habis satu badan pun rasa macam lemah semacam je. Rasa macam nak demam je -.- Hari pertama aku mendaftar punn badan aku macam dah demam. Haih ~ dugaan betul


So disebabkan tu lah, after lunch aku terus pergi Panadol Soluble nie. Lepas minum, terus rasa macam okaylah sikit dari sebelum tue. Legalah sikit. Tapi sekarang ni pun asyik berair je haa hidung aku nie -.-


Aku ni, kalau dah kena flu, memang teruk giler. Amik masa yang lama jugaklah nak baik macam biasa. Aku suka makan ubat flu sebab kasi kita rehat sebab side effect dia mengantuk kan? Tapi kalau aku dah makan, memang banyaklah kerja aku bertangguh  -.- Dah sedih dekat situ HAHA :D


Okaylah ~ tamat sudah lintas langsung dari UiTM Shah Alam! :D Selamat berhari kerja :D *ada ker? -__-'


 

You May Also Like

0 comments