My 25th Birthday Celebration #makintuamakincantik

by - Sunday, January 22, 2017

Assalamualaikum wbt


Okaylah dah dua minggu sudah berlalu sebenarnyaaa tapi tak kisah lah sebab yang penting nak update -- untuk kenangan zaman hadapan hokkayy ~


Alhamdulillah ~ pada 8 January 2017 baru-baru ni -- genaplah sudah aku berusia 25 tahun. Hihi #makintuamakincantik okayyy ~ jangan nak nafikan sebab kawan aku yang cakap macam ni dan aku mengiyakan je lah :) hehehhehe

Alhamdulillah :)

Al kisahnya pada hari kejadian, Iman dan Anas ajak keluar, jumpa di KL Sentral. Mula-mula jumpa dari jauh diorang dah sengih macam apa. Diorang tak ada pun nak wish ke apa so aku pun buat dunno.


Tapi bila aku nak beli Booster, aku tanya "tak dapat free air ke sebab harini birthday saya?" Sekali si Iman dengan Anas yang gelak-gelak and cakap "Alaaaaaa Mai! Spoil lah! Baru ingat nak buat suprise!" Hahha


So diorang belikan aku cake and kitorang pergi karaokeeeeeeee. Macam biasa -- aktiviti wajib. Sebenarnya aku nak tengok wayang cerita Allied tu tapi tak sempat. Habis je karaoke, aku cakap dengan diorang aku nak pakai sash dengan crown HAHAHHAHAHAHHAHAHAH Yeah kau gelakkan je lah sebab yelah ~ aku saje-saje nak pakai hahahhaa Alaa biarlah ~ ni kan birthday aku :)

Thank you Iman and Anas! :D

So pergilah cari kedai birthday-birthday dekat Mid Valley tu tapi ya Allah ~ tak cantik dan mahal. Macam tak berbaloi je sebab tak puas hati. So end up tak beli pun. Tak tipulah tapi aku rasa sedih jugak sebenarnya tak dapat beli tapi memang tak lawa pun sebenarnya hahahah Aku pun balik terus ke rumah lepas tu sebab aku ada dinner birthday celebratio (katanyaa..) dengan parents aku


Malam tu kitorang dinner dekat Hotel Renaissance KL. Superbbb weyh makanan dia! Sedap! Paling best, kitorang makan buffet so lagilah banyak kali aku ulang alik makannnnnnnnn je hahahah

yeay makan lagiiii! wohoooo!

thankyou mama ayah! <3 br="">

makan cakee!

10 January pulak -- officemates aku pulak ajak p celebrate birthday so aku pun follow je. Alia nak belanjaaa, hihihihihi happy aku orang nak belanja makan! Ajeera hadiahkan aku makeup organizer, yessss! Memang saat memerlukan alat-alat macam tue :) Hehehe


So masa tengah duduk order dekat Nandos, sekali Jay, Mia dan Soleh datanggg. Wehhh happynyaaaaaaaaaaaa! Hahahah sebab tetiba macam semua orang datang dan makan-makan. Fathi whatsapp malam tu tak dapat datang sebab ada meeting, Iman pulak kena stayback dekat office. So takpelah :) Kita celebrate mana yang ada jee


Lepas order makan tue -- tetiba aku dengar Alia cakap dekat Ajeera "Jeera, keluarkan cepat benda tue" Aku macam dalam hati "Amenda lagi diorang nie?" Sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Ajeerah keluarkann crown dan sash!! Weyh! Bertambah-tambah happy aku masa tue! Hahah Finally weyhh dapat jugak pakai! HAHAHAHA

Hahaha yeayy ! dapat pakai HAHHAHAHA
Dinner malam itu bertemankan dengan mereka hahaha thank you, thank youuu

From left - Mia (thankyou sebab datang dari jauhhh!), Jay, me
and Aliaa (thankyou belanja makan!)
My officemates - me, Alia, Soleh and Ajeera
Thank you so much korang! 
Seronok jugak sekali sekala dapat pakai crown and sash hihi
So sepanjang malam tu -- aku KENA pakai hahaha

Ajeerah cakap dia belikan crown and sash tu sebab "I kesian dengar cerita you tak dapat beli sash dan crown tu so I belikan lah untuk you" Alaaaaaaaaaaaa so sweet lah Jeera ni! Hahahhaha Yang penting -- aku dah memang terhappy sangat-sangat dah sebab finallyyyyyyyy  ~ on my 25th years old, baru dapat pakai crown and sash! hahaha


Masa dah nak balik tu -- tetiba pulak Mia and Jay keluarkan cakee -- dua-dua pulak tu favourite aku! Hahahha ya Allah ~ terharunyaaa akuuu hahahha Eh dah lah dua cake weyh! Siap nyanyi lagu happy birthday dekat aku hahahhaha weyh happy betul aku malam tue hahahha

From Alia's insta stories hihihi
Balik naik LRT tu -- semua tak bagi aku cabutkan crown and sash tu. Adoii ~ So memanglah kena pakai weyh hahahahah. Siap kena send bukti lagi dekat diorang semua. Cis hahaha. Malu jugak sebenarnyaaa tapi lama-lama tu dah okay :) 

Balik naik LRT pun kena pakai hahhaha

Balik balik rumah -- my parents pun gelak tengok aku hahhahaha Yang penting aku happy haritue :)


Thank you so much kepada semua orang yang sudi wish dan doakan yang baik-baik. Insha Allah semoga Allah swt perkenankan semua doa-doanyaa. Macam biasa -- doa dan harapan untuk tengok aku berkahwin adalah yang mendapat rating tertinggi setakat ini hahahhaha Aku aminkan je!

gambar aku 7 tahun lepas
sekarang dah percaya tak #makintuamakincantik?
muahahhahahhha

Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / serumforyou
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments