Cerita Perkenalan Aku dengan Bougas Beauty Serum

by - Friday, April 13, 2018

Assalamualaikum wbt

[IKLAN BOUGAS BEAUTY]

Korang boleh dapatkan Bougas Beauty Serum di kedai Shopee saya! Follow Shopee saya dan awak akan dapat rebate discount! Hihihi


Kedai Shopee Bougas Beauty Kuala Lumpur : SHOPEE MYSARA NEWRIE

Selamat menggunakan produk Bougas Beauty!


[IKLAN BOUGAS BEAUTY TAMAT]


Well -- kali ini episod #CantikBersamaMysara versi tahun 2018! Hahahhaa


Okay memandangkan sekarang ni aku dan team tengah buat lucky draw menang RM 1000, meh lah sini aku nak share pasal apa yang dah terjadi pada kulit muka aku selepas aku guna Bougas Beauty Serum secara konsisten sejak October 2017


Wow lama jugak tu. Sekarang dah masuk botol keempat dan bakal akan masuk botol ke lima :D

My business IG
Before that aku nak share sikit apa dia kelebihan yang ada pada Bougas Beauty Serum. Korang boleh rujuk pada gambar yang di bawah ni :) 

Kebaikkan Bougas Beauty Serum
Okay jom baca pengalaman aku macam mana aku boleh kenal dengan Bougas Beauty Serum ni :D


Al kisahnyaaa, tahun lepas aku dengan Faraliza attend satu fashion show dekat JW Marriot Hotel sempena Revolusi AidilFitri 2017, satu fashion show yang combinekan Shawl Publika, Lisa Adam, Lily Petuna dan Zowo.Co (thank you Nokky for the invitation!)


So masa attend tu, ternampaklah founder Bougas, Erni dan husband dia. Masa ni terus rasa macam "Cantiknyaa dia!" Hahahhaa Dah lah masa tu Erni duduk area depan aku so memang mata selalu curi-curi tengok dia lah kan? Hahahha

Erni, founder Bougas Beauty Serum :)

Balik dari show tu, nak dipendekkan cerita -- aku terjumpa pulak IG dia. So follow lah IG Erni ni. Masa tu Erni duk cakap dia nak keluarkan serum untuk muka. Aku macam tertarik lah tapi masa tu tak ada niat nak beli punn


Then, masa bulan 10 tahun lepas, aku rasa macam nekad nak beli dan try. So aku beli dan pakai sampai sekarang. Ya, sampai sekarang aku pakai weh. Konsisten almost every day aku akan pakai, pagi dan malam lepas balik kerja. 


So apa hasilnyaa?

Pagi lepas sampai di tempat kerjaa hihihi

Hahahahah rasa malu pulak gambar besar gedabakk macam ni tapiiiiiiiiiiiii you can see kan?!


Kulit aku jadi macam best sangat-sangat. Bukan apa, kita yang kenal kulit kita macam mana kan? So every day aku bangun dari tidur, mesti aku macam perasan ada perubahan yang lebih baik pada kulit muka kita. 


Oh lupaaa -- gambar ni memang aku dah pakai makeup. Aku pakai foundation Revlon, blusher from Elianto dan lipstick from mana entah sebab aku main pakai je lipstick warna apa sebab ikut mood. 


Satu benda yang aku perasan, bila dah konsisten pakai Bougas Beauty ni, aku rasa kulit muka aku macam smooth je bila dah pakai makeup. Kalau pakai foundation tu, rasa senang je nak apply. Kadang-kadang rasa kulit muka macam glowing pun ada sebab mama aku pernah tegur "Amboi glowingnyaa muka!" Hahahahhah


So kepada sesiapa yang nak Borak-Borak Serum Bougas dengan aku, nak tanya apa kebaikkan dan kelebihan Bougas Beauty Serum, nak tengok feedback Bougas Beauty Serum, nak tahu harga Bougas Beauty Serum, nak tahu cara pakai Bougas Beauty Serum, nak apa-apa sahajaaa yang berkaitan dengan Bougas Beauty Serum, boleh je follow IG aku di @maiserum. Dekat situ ada num whatsapp aku sekali :)


IG @maiserum
Haaaaaaaaa rugi tauu siapa yang tak follow IG business Bougas Beauty Serum aku? Lawa kan feed IG aku? Hahahahha


Nak menang RM 1000 dengan Bougas Beauty Serum?
Baca SINI

Nak tengok muka aku before and after pakai Bougas Beauty Serum?
Baca SINI


Seriuss -- aku guna Bougas Beauty Serum ni dan korang boleh dapatkan serum ni dengan aku. Just PM aku dan aku akan janjikan layanan yang friendly, fun dan fast! Wah gitohhh!

UPDATED

Bougas Beauty kini di Setiawangsa! Klik SINI
Before & After saya pakai Bougas Beauty Serum! Klik SINI


Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / maiserum
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments