mengarut + melalut..??

by - Saturday, August 08, 2009

semangat untuk mengupdate blog nie semakin menjadi2..hehe..maaf..
"saya hanya manusia biasa yg melakukan kesalahan"..bak kata nana..haha..!!

anyway boleh dikatakan semua budak batch aku dalam keadaan bingung bingang..ada yang mcm tak betol jer..termasuk lah aku..haha..yup..knp semuanya jadi macam nie..??!!ni semua sebab exam Trial SBP yang memang Maha Susah Tahap Dewa dan Trial JPN yang semakin menghampiri kami semua..oh tidak..!!


ini gambar selepas aku main futsal..haha..penat giler babun duk kejar bola yang asyik bergolek2 2..haha..owh ya..main futsal 2 bukannyer saje2 taw..tapi kebetulan da SUKSES_Sukan Sester..hehe..acara tahunan jugak 2..huhu..tahun nie entah camana entah ada banyak pulak sukan yg dipertandingkan..aku just main futsal n memanah jer..hehe..*saje je nak berbangga diri..

ini dia budak2 yang selalu menghappening kan kelas aku..aku termasuk jugak k..!!hehe..tapi time ni aku jadi jurugambar kejap..hehe..ckg chemis aku asyik2 tgk aku.."budak nie nak belajar ke nak ambik gmbr??" saya jawab.."ckg,memandangkan ini adalah eksperimen kiter yang terakhir, izinkan saya untuk mengsnap2 gmbr..!!"..haha..agak kurang ajar ker..??

nway memang ini adalah eksperimen yang terakhir bagi peringkat sekolah menengah..time ni kitorang tengah nak buat sabun..haha..yup..sabun..bagi subjek chemistry..SUka subjek nie + benCI subjek ni =SUCI..!!haha..*sorry ar..aku dpt rsakan yg aku dah semakin mengarut tak tentu pasal..

ckg aku ada cakap, hand-made soap kitorang akan menjadi kalau dier keluar buih bila dicampurkan dengan air..tengok..!!da buih dalam test tube 2..so its mean that our last experiment nie menjadi..!!haha..memang entah pape entah..


ok..saya akui yang saya nie agak pemalu..so jgn salahkan saya kalau gambar saya anda tidak dapat melihat dengan sepenuhnya..haha..pirah..sape nak tengok gambar ko..??

ni masa extra class Sejarah..wua..agak boring lah..huhu..so saya mengambil keputusan untuk menghiburkan hati dengan mengambil gmbr..haha..bukannyer ape..aku ni kalau tak buat 2 perkara dalam satu2 masa mesti aku akan rasa boring dan mengantuk..walaupun aku mengantuk + boring time ni tapi aku still leh tangkap apa yg ckg aku mengajar..about Perang Dunia.. itu saya..dan kawan saya yang tengah sibuk melukis sesuatu..nak tahu apa..??

teng3x..!!inilah hasil kerja n idea kawan aku 2..ehem2 aku pun ada jugak bagi idea k..hehe..lawa tak lawa 2 tak da hal dengan aku ok..!!

dekat2 nak exam nie memang byk sangat kem yg kitorang kena amik part.huhu..yg tak bestnyer kitorang je budak sek sains..yg len budak sek harian biasa..jadi perhatian yang kami dapat dari semua orang 2 boleh dikatakan 100% lah untuk kitorang..hampeh tol..kena control semua..gmbr yang kat atas nie gambar masa nak tunggu Pok Yie mari amik kitorang dari Sek Men Dato' Razali Ismail_tempat kem itu diadakan..

inilah kami..budak perempuan aka aspuri Sester yang tercampak, terbuang di sini..huhu..agak menyedihkan tapi rsa happy sgt sebab boleh keluar dari sekolah sekejap..!!haha..bila dah duduk macam nie ramai2 + Pok Yie yang amik kitorang sejam lepas 2 menyebabkan kitorang pun borak2 ar..habis semua topik keluar..and of course, pasti cerita2 2 akan mendatangkan gelak ketawa kepada kami semua..hahahaha..


lepas 2 Pok Yie pun sampai dan kami pun kembali semula ke sekolah..hurm.. ~ malam 2 (minggu lepas lah sebenarnya..) agak sunyi di aspuri kerana semua orang boleh balik rumah kecuali kitorang sebab kitorang terikat dengan kem ini..tak kisah lah..

aku tak tahu nak tulis apa lagi..till then..bye..!!hehe..harap2 enjoy lah baca citer aku nie yang serba mengarut + melalut nie..hehe..

You May Also Like

2 comments