Mc Donalds pulak.. ~

by - Tuesday, August 25, 2009

Okey. Jangan marah kat saya k. Saya tahu nafsu makan saya sejak bulan puasa ni semakin menjadi2.

Lepas Sembahyang Terawih semalam kat Masjid Terapung, mama tanya "..nak pergi mana2 tak..?" Mama tanya macam 2 sebab petang semalam tak pergi pun Bazaar Ramadhan. Malas..!! Lagipun kuih2 yg dijual bukannyer leh membuka selera kita nak makan, except for Roti Boom lah. Hehe.. Sedap giler..!!
Bila mama dah tanya macam 2, ibarat pucuk dicita ulam mendatang bagi aku. Mcm tahu2 jer aku ni tengah mengidam nak makan Mc Donalds. So aku pun cakap lah "..makan kat McD nak tak?"
"..Mama takut org ramai lah, standard lepas sembahyang terawih org ramai g McD.." Toing3x..
Adik aku pulak menyampuk, "..alah mama, kiter pergi je dulu. Kalau ramai org kiter pergi A&W je lah.."



"..Okey..!!"



oh yess..!! sukanyer..so pergilah kat McD. Nasib baik betol lah.. Parking senang dapat, betol2 pulak depan pintu masuk McD. Orang pun tak ramai. So memang syok lah aku duk makan Fillet O Fish 2. Akhirnya tercapai gak hasrat aku nak makan McD.

Sedang menhayati Fillet O Fish..Nyum2x..!!

My Mother & My Brother
Adik aku. Sekelip mata jer die boleh habiskan burger 2. Haih, pelahap sungguh..!!
*Pen-off..!!

You May Also Like

4 comments