mengidam.. ~

by - Sunday, August 23, 2009

mcm org mengandung je kan..??anyway time bulan2 pose ni lah aku akan mengidam nak makan tu, nak makan nie. Kadang2 sampai mak aku ckp "mcm2 nak..!!ingt mama cop duet ker..??"

"Eh Sara ingatkan mama pergi bank 2 cop duet" haha..!!
Semalam pergi Giant, beli brg dapur sikit..masa tengah jalan2 tu pergilah dekat area chocolate sebab tgk iklan Cadbury Gold yang baru 2 cam sweet jer.. *Act yg sweet 2 sebab balak dier susun coklat 2 jadi 'will you marry me?' 2 yg nampak sweet jer..

Berbalik kepada cerita asal. "Mama, nak coklat satu boleh?" dengan penuh manjanye aku bertanya. Nasib baik lah mak aku ckp "ambiklah.." haha..so nafsu pun mula menguasai diri. Ingat nak ambik coklat Cadbury Gold 2 tapi tetiba mata ni ternampaklah coklat Cadbury kat atas ni hah. Rasa cam nampak mewah jer. So aku ada 2 pilihan lah masa 2, sama ada nak pilih Cadbury Gold atau pun coklat Cadbury

Masa tgh dalam dilema 2, adik pun ckp "Woi..!!puasa kan sebulan. Esok mu beli hok se lagi 2". Betol jugak kan ckp aku 2. So aku tak jadi amik Cadbury Gold dan amik coklat yang satu lagi. Then mama pergi bayar.




So lepas buke pose semalam aku pun dengan lahapnya makan lah coklat 2. Sedap tapi tak rasa manis sangat. Kalau tak percaya try lah. Dapatkannnya di kedai2 yang berhampiran dengan anda. =D Masa tgh2 syok makan 2 adik aku nak. So aku bagi je lah. "Habiskanlah, Sara tak nak dah" Adik aku pun habiskan. Then terus naik bilik. Sembahyang Maghrib kemudian terus pergi Sembahyang Terawih di Masjid Terapung. Ramai giler org..!!

Di sini saya ingin mengucapakan "Thanx Mama..!" Kalau tidak, aku tak dapatlah nak makan coklat 2. Keinginan aku telah ditunaikan oleh mama. Kejap2 lagi tak tahulah benda apa pulak yang aku mengidam nak makan. Haih ~ Berat badan pun dh naik dan aku pun menjadi gemOk..




Adik aku. Sedang menunggu mak aku yg tengah tengok2 baju dan kasut. Adik aku cakap "Aku Bukan Superman..!!" Get it..?? Sila tengok baju die.

Hehe.. Semalam tak pergi pun Bazaar Ramadhan. Tadi je baru pergi. Aku dan lah rembat satu jenis roti gulung dan Roti Boom.!! haha.. kejap lagi aku nak makan roti boom 2.. Boom sangat ke biler makan..??

Anyway Selamat Berbuka Puasa..!!Jangan Lupa Pergi Sembahyang Terawih..!!

You May Also Like

0 comments