Meet My Brother and My Cousins

by - Friday, May 06, 2011



Lepakking with them. Haha ;D Sumpah sengal nya masing-masing -.- Sakit perut aku duk gelak-gelak :DMeet my adik, Hakim. Err ~ my only adik lah :) Hehe ;D Form 5 dah tahun ini. Seorang yang sangat-sangat kelakar dan mampu bagi keceriaan kepada semua orang. Seorang yang sangat-sangat slumber dan memang otai bab-bab nak kenakan orang nie. Haha :D

Oh yeaa ~ Taken by Farhana :)


Azrul, our Along yang memang sengal -.- Studied at KPTM Kuantan. Suke buat benda-benda secara spontan dan semuanya sumpah kelakar dan aku tak boleh nak berhenti gelak. Slumber and yesss ~ sangat-sangat caring dan menjaga kitorang-kitorang :) Bawak kereta sumpah laju nak mampos -.-


Suka karaoke dan aku tak boleh blah dengan die sebab suka karaoke lagu lama-lama macam Jamal Abdillah. Pernah decleared diri die sebagai Awal Ashaari dan terbaru, die perasan yang die ni adalah Cyril, the magician yang dekat Astro AXN tue. HAHA :D


Oh yaa ~ Taken by Kak Hani :)

Angah aka Epy. Yang ini aku tak taw nak cakap macam mana tapi yang pasti die pun sengal -.- Suka kenakan orang tapi tak dapat sebab aku dah kenakan die dulu. Haha ;D Suka bawak kereta laju-laju dan err ~ oh yeahh ~ lepasan matrix Gambang, sekali dengan budak-budak lelaki sekolah SESTER dulu


Oh yaa ~ Taken by Yaya :)


Aiman. Budak besar yang comel. Sukakan kucing sampai pernah cekik kucing sampai mati. Dan yang tak boleh blah, die pernah kurung kucing dalam pasu dan curah minyak tanah dekat kucing tue sampai kucing tu mati -.-


Baru Form 2 dan sangat suka makan sotong. Katanya nak diet, tak nak makan malam tapi malam tadi sibuk call aku, suruh take away McD. Haha :D


Taken by? err ~ single lagi kott. Haha ;D


Yeahhhhhhhhhhh ~ Budak paling bongsu dalam geng kitorang, Nurul Aishah Adawiyah :) Sumpah comel budak ni dan petah berkata-kata. Baru je Darjah 3 tapi dah pandai dah bercakap mengalahkan orang tua -.- Masa kecik-kecik, takut betul dengan aku tapi sejak dah besar ni, selalu nak melekar dengan aku -.-


That's a little bit about my cousins :) Act bukan sepupu betul tapi duapupu tapi sebab dah rapat sangat, panggil duapupu je lah :) Hehe :D


Dengan dorang semua, aku boleh lepak dengan dorang and kitorang memang macam burung hantu. Siang tidur, malam berjaga :)


I love them ! :D

You May Also Like

4 comments