Tamat Sudah Sem Kedua :)

by - Sunday, May 01, 2011



Cuti Sem telah bermulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! :D



Hip hip horayyyyyyyyyyy! :D




Pilihanraya Majlis Perwakilan Pelajar


Sambut birthday kawang-kawang :)



Faizah Angie and Me, selepas sessi meluahkan perasaan yang terpendam dalam jiwa :)


Modul Part 2 DPA :)


Pasar malam Dungun :)


Last class (BEL260) at Karah with Mr Inkkk :)


My roomatesss + classmatesss :)


Abang Bra, Harris and Azwan ; account class :)


Pian and Gman -.-


Sessi penggambaran kelas :)


Tidur dalam kelas? Biasalah tuuuuuuuuuuuuu ! :D



Tapi cuti sem kali ini aku tak boleh nak duduk diam sahaja sebab aku mungkin sibuk dengan preparation Dinner for next sem and aku akan mewakili fakulti aku ke Kedah 16 sehingga 19 Mei ini untuk ke Persidangan Mahasiswa. Later will update about it as I dont have black and white document yet :)


Sem kedua ini memang banyak kenangan manis aku dengan budak-budak nie. Yang paling best, kitorang berjaya pegang rekod tak pergi Kuantan langsung pun sem ini ! Yeahh ! HAHA :D Sebab kalau pergi je, mesti banyak duit yang kena habis -.-


Sem ini jugak banyak buat aku kenal dengan kawan-kawan aku sebenar dan aku bersyukur kepada Allah swt sebab Dia dah kurniakan aku kawan-kawan yang banyak bagi impak yang baik kepada dalam diri aku. Memanglah orang tak boleh nampak tapi aku dapat rasa dalam hati aku :)


Kawan-kawan, gonna misss you sooooooooooo much ! Terima kasih banyak-banyak sebab bagi support dekat aku, nasihat dan usaha-usaha korang yang lain dalam menyedarkan aku, tolong aku ketika aku susah dan sentiasa berada dengan aku time susah mahupun senang.


Aku dah anggap korang macam adik beradik aku sendiri, baik lelaki mahupun perempuan. Cuti sem kali ini mesti aku rindu giler dengan korang. Keep in touching ye? HAHA :D


p/s : Sem depan jumpa lagi yer! ;)

You May Also Like

7 comments