Random! :)

by - Tuesday, June 07, 2011



Salam. Hai korang semuaaaaaa ! Sebenarnya kebetulan je aku bukak blog ni dan tetiba rasa nak menaip something je. Ikut lah pape pun yang terlintas kat fikiran, aku nak taip je. Haha :D


Hmmdah masuk minggu kedua untuk sem nie. Semuanya ok lah sebab semuanya baru masuk Intorduction to Costing lah, Introduction to Law lahh, macam-macam introduction yang ada. Introduction to myself tak nak pulak buat. HAHA :D


Dah masuk minggu kedua bermakna, proposal untuk Dinner ASCAPS aku dah hampir dah nak siap cuma aku perlukan jumlah peserta dan belanjawan. Surat sponsor pun dah siap. Surat jemputan lecturer pun dah siap, cuma nak tunggu key in tarikh dinner dan zappp ~ terus hantar :)


Tapi yang paling aku happy and tengah nak cuba adalahh aku dah kurang dah makan sekarang nie :) Masa bukak sem hari tu pun, budak-budak ni cakap aku dah kurus. Haha :D Suke ni! :D Sekarang ini pun makan pun dah kurang dah. Hehe :) Semuanya sebab nak jimat duit sebab PTPTN tak masuk lagi *Insyallah masuk esok kott. Hehe :) \


Hmm apa lagi ehh? Rasa nak update cerita pasal pergi Mesra Mall hari tu dengan geng-geng aku tapi gambar pulak tak ada -.- Sumpah best lah walaupun kitorang berlima dan hanya dalam 6 jam je kitorang keluar.


Tengok wayang dan karaoke. Perghh ! Terbaik weyhhh ! Rasa macam nak pergi karaoke je lagi. Hehe :)


Apa lagi? Apa lagi? Apa lagi?


Oh yaaa ~ Rasa nak beli MP3 baru lahhh. MP3 lama dah rosak lepas tu hilang, tak tahu kat mana. Hari tu dah cari dah kat rumah tapi tak jumpa -.- MP3? Buat peneman di kala aku ingin tidur :)



p/s : Bila malam mesti rasa sunyi tapi sunyi lagi hati aku nie hahhhh -.-


You May Also Like

0 comments