We Are Best Friends & We Didn't Mind To Wear Same Clothes! :D

by - Wednesday, March 28, 2012

 

 Assalamualaikum


Just a quick and short update yer? :) Hehe



Angie called me just now and my mum picked up the phone because I was at the upstairs, helping my brother with his UPU stuff :) Tetiba teringat kat dia :')


So tetiba terjumpa gambar ini dengan baju nie. HAHA :D FYI, aku dengan Angie memang beli baju yang sama, baju girls tue :) HAHA :D


Kitorang beli masa kitorang pergi shopping sakan dan shopping giler-giler dekat Times Square masa pergi educational trip hari tue. HAHA :D Aku tak tahu kenapa, masa tu memang kitorang shopping sakan lah ~ Dua kali derr cucuk duit -.- HAHA :D


Angie yang start dulu jumpa baju nie dan aku pun macam "Weyhhhh ~ nak jugak!" Dan aku pun tanya Angie "Angie, is it okay kalau aku pun beli baju yang sama macam kau jugakk?" and dia cakap tak kisah pun dengan syarat



"Kalau aku pakai, kau jangan pakai. Kalau kau pakai, aku tak kan pakai" HAHA :D 


Okay lah fine lah kan? :)


So tiap kali aku nak pakai baju ini, aku akan call Angie, tanya baju apa yang dia tengah pakai sekarang nie. HAHA :D Dan dia pun buat benda yang sama macam aku buat :)


Sampailahhhhhhhhhhhhh satu hari, Hani call aku dengan Angie, ajak kitorang pergi hospital, teman dia. So okay lah ~ rushing giler lah aku dengan Angie ni bersiap sebab nak pergi teman Hani. Adalah case emergency. Hehe :p


On the way kitorang pergi ke hospital tu, aku buat giler sket lah dengan Angie sebab nak hiburkan Hani yang tengah kesakitan tue. Sekali masa lalu depan Kolej Kapas, aku tengok baju Angie "Aik, ni baju Girls nie" dan aku pun tengok baju yang aku pakai masa tue jugak. Dan serta merta aku menjerit,



"BORTTT! KENAPA KAU PAKAI BAJU GIRLS?!"




Dan Angie was "What the?" dan tengok aku dan aku dengan dia sama-sama menjerit "AHHHHH" lepas tu gelak-gelak. HAHA :D Yelah ~ dalam duk aku dengan Angie amik langkah berjaga-jaga tak nak pakai baju sama pada waktu yang sama, tup tup terpakai jugak. HAHA :D Sebab rushing nak teman Hani perg hospital kan? HAHA :D


So yeah ~ Tu lah 1st time kitorang pakai baju yang sama pada waktu yang sama. End of the story :)




I miss my Bunny and my Angie already :'(
and yeah ~ my Faezah and my Lisda too :'O



bila nak gather nie?!


 

You May Also Like

2 comments