Berita Baik Untuk Bloggers Yang Buat Bisness Secara Online! :D

by - Friday, April 20, 2012

 

 Assalamualaikum


Minggu lepas, kawan aku masa sekolah menengah, Zamrey Yee mintak tolong aku promotekan kan event anjuran dia dan geng-geng die pasal charity dorang :) So macam bagus je :)




ALERT TO ALL THE BLOGGERS YANG MENJUAL APA-APA SECARA ONLINE!
*betul ke ayat aku nie? -.-




Kalau korang ada jual apa-apa secara online dan ingin meluaskan lagi perkembangan bisness korang dan selain itu menolong kawan aku dan kawan-kawan die dalam charity nie, ini adalah medium yang terbaik untuk korang join event nie! :D




Haaaaaaaaaaaaaa amacam gempak tak? HAHA :D So kalau korang adalah blogger yang buat bisness melalui blogger, aku sangat-sangat lah mencadangkan untuk korang join event nie :) Bagus untuk bisness korang dan dalam masa yang sama buat charity nie :)

Kalau in case korang ada kenalan yang ada buat bisness, boleh lah khabar kan berita ini yer? :) Hehe


Untuk makluman lebih lanjut, boleh klik link INI



Aku ni just tolong promote je :) Hikhikhik <----- gelak gedik -.-


 

You May Also Like

1 comments