Hello Sabah! :D

by - Saturday, May 26, 2012

 

 Assalamualaikum


Cuba teka aku ade dekat mana sekarang nie? Muehehe :p


Yeahh ~ Salah! HAHA :D Aku dekat Kota Kinabalu, Sabah sekarang nie :) Petang tadi sampai, pukul 5 petang. Alhamdulillah, finally safely arrived home, my real home :)


Flight aku pukul 2.15 petang macam tu lah ~ Dan pengalaman naik kapal terbang yang ni adalah yang paling best sebab dekat dalam flight tu ada TV depan seat kita. HAHA :D Memang aku puas-puas lah tengok movie apa dekat dalam flight tue :)


Antara cerita yang ada adalah Sherlock Holmes, Pirates of Carribean, The Queen, Get Married 2, Cars 2. Yang tu jelah yang aku ingat. Dan yang paling aku tabik cerita Ombak Rindu, Cicakman 2, Khurafat, Papa I Love You pun hadeeeeeeee juagk ooiii! Haaaaaaaaaa ~ hebat tak? HAHA :D


Tapi aku tengok cerita Scooby Doo -.- Sebab aku tengok Sherlock Holmes separuh je kemudian aku tak nak tengok dah sebab gambar gelap dan aku tak berapa faham dia cakap apa sebab tak ada english subtitle -.- So baik aku layan cerita kartun tue


Layan hapeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nyaaaaaaaaaaaa! Layan separuh (tak sampai separuh pun sebenarnya -.-) lepas tu aku terus tidur tak hengat ke diri. Sedar-sedar je dah selamat sampai dekat Sabah dah -.- HAHA :D Bayangkan berapa lama aku tidur? -.-


Tak ingat pulak aku nak amik gambar TV seat tue -.-

Mas :)

Okay bayang-bayang aku tu bila nak jadi kecik ehh sebenarnya? Argh tidakkk ~ tak kan misi aku tu tak dapat dilaksanakan? -.-


p/s : Esok pergi Tambunan, Sabah. Lusa pergi Pasar Gaya dan insyallah akan berjumpa dengan my friend masa kitorang sama-sama kerja dulu lepas SPM. Dia study dekat UMS :)

 

You May Also Like

9 comments