Weekend Intersession Penuh Dengan Aktiviti Merayap -.-

by - Thursday, May 10, 2012



 Assalamualaikum

Just a short update only. Hehe :)

Aku sangat-sangatlah buzy lately ni sebab tiaptiap malam ada kelas malam. Pukul 12 baru balik bilik. Dan pukul 8 pagi pulak kena pergi kelas. So macam rehat sangat-sangat lah tak cukup -.-

So entry ini just nak mengimbau kembali apa yang aku dah buat dekat UiTM Dungun dengan kawan-kawan aku sepanjang aku tengah buat intersession nie. Hehe :)

Battleship with them :)

Kuantan ; with them :)


Mimi Jahya & Lyana Ahmad Norzan ; Big Apple moments with them :)

Air Terjun Menderu ; with the Intersession geng :)


Eh eh ~ Mana cerita pasal Air Terjun Menderu tue? HAHA :D Aku tak sempat nak update lagi. Gambar dan video semua aku dah ada dah :) Cuma aku tak sempat lagi nak update sebab tak sempat, biasalah ~ buzy sikit saat-saat terakhir before nak final nie :) So nanti aku akan update yer? Tunggguuuuuu ~


p/s : Kau ni belajar time intersession ke berjalan-jalan Mysara? Asyik merayap je -.- 


 

You May Also Like

4 comments