Alasan Untuk Tidak Berblogging Huhu

by - Monday, September 17, 2012

 

 Assalamualaikum


When is the last time did I update my blog? Oh longgggggggggggggggggggggggggggggggg ago :O Nevermind. Sorry you guys sebab macam tak ada masa sangat nak update. Sebab mostly cerita yang aku nak update, ada gambar banyak lepas tu amik masa yang lamaaaaaaaaaaaaaaa nak tulis -__- Last-last jadi draft je -__-


Terlalu banyak cerita yang nak ditulis termasuk cerita-cerita aku dengan kawan-kawan aku semasa kitorang pergi BBQ sebelum puasa pun ada lagi. OKAY SEBELUM PUASA OKAY? Dah berzaman punya cerita -___-


So untuk mengembalikan mood aku untuk berblogging dan juga untuk melatih jari-jari untuk kembali laju menulis, aku nak bagi korang satu lagi alasan di mana lepas ni aku akan terus hilang dari dunia blogging HAHA :D

Jadual Final :)

HAHA :D Memang lepas ni aku tak kan lah nak update cerita yang panjang-panjang. Eh eh ~ yang dekat atas ni jadual untuk semua kawan-kawan aku. Aku just ada 4 paper je which is 2 Oct, 5 Oct, 10 Oct dan 18 Oct. Seeeeeeeee? Banyak giler kan gap aku? So aku rasa tak ada alasan lagi untuk aku TIDAK score pada final exam kali nie. Insyallah :)


Ya Allah 4 flat semester last ini Ya Allah. Aminn Aminn Aminn..


Amin cepat cepat okay? :p 

Mesra Mall, last two weeks :) Watching Step Up dudududud ~


DAH MACAM MANA NAK STUDY NI KALAU ASYIK NAK MERAYAP JER KERJANYA?! KALAU TAK MERAYAP, ASYIK ONLINE JEE?! :O



psst minggu ni diorang ada plan nak pergi Gambang Waterpark pulak dahhhhhhhhhh -____- 



 

You May Also Like

2 comments