Nak Bagitahu Jer

by - Sunday, April 28, 2013

Assalamualaikum


Hai semuaaaaaaa :) Apa khabar? Yeahh! Sekarang cuti ku sudah habissssssss! Y.Y


So midterm break sudah berlalu dengan jayanyaaaaaa dan dengan cemerlangnya aku dah habiskan cuti aku dengan begitu sahaja tanpa siapkan apa-apa assignment! Dahsyat lah macik nie -.- Banyak kerja nak kena buat tapiii boleh rileks lagi. Haih konfem lah nanti akan stress seorang diri HAHA :D


Okaylah, aku sebenarnya malas nak taip panjang-panjang sebab kebetulan aku online ni pun sebab aku nak buat kerja sikit dengan guna broadband. So alang-alang dah bukak broadband, aku pun updatelah blog :)


Haaa tu je lah yang aku nak cakap. HAHA :D Just nak inform, yang aku dah masuk balik ke UiTM so macam biasaaaa, masa untuk aku update blog tu macam limitlah :) Kalau ada apa-apa komen yang aku tak balas tu, maaf sangat-sangat esp yang tanya pasal Diploma Pentadbiran Awam tu. Kalau papehal, just pergi dekat fanpage aku je. Dekat situ, memangggggg aku akan jawab segala persoalan anda :)


Okaylah. Babaii ~ 



 

You May Also Like

1 comments