Bougas Raya Kit : Apa Yang Perlu Anda Tahu

by - Saturday, April 27, 2019

Assalamualaikum wbt

Hello hello kopi o milo?

Hahahahhahahhaha ada je idea kelakar aku ni hahaha I love myself so much, tibber

BTW aku tahu sekarang ni semua orang sibuk ganti puasa kan? Itu tandanya apa? Eh eh Ramadhan tiba, Ramadhan tibaaaa!

[IKLAN BOUGAS BEAUTY]

Korang boleh dapatkan Bougas Beauty Serum di kedai Shopee saya! Follow Shopee saya dan awak akan dapat rebate discount! Hihihi


Kedai Shopee Bougas Beauty Kuala Lumpur : SHOPEE MYSARA NEWRIE

Selamat menggunakan produk Bougas Beauty!


[IKLAN BOUGAS BEAUTY TAMAT]

Lepas Ramadhan, pasti ada Syawal. Syawal yang datang menjelma hihi Bestnya berhari raya bersama sanak-saudara di kampung halaman tercinta! Hahahha



Bougas Beauty tak ada buat promo raya ke Kak Mai?

Gulp! Kau punn agak-agaklah soalan dik oiii ~ Hahahhaa tercekik botol serum aku ni hahaha

Ehem ehem ~ dengar sini wanita jejaka semua, jawapannya YES ADA!

Tapi bukan Sales Bougas Beauty yang biasa-biasa tau? Ini sales yang luar biasa!

Wah wah wah

Bawak bertenang anak muda. Dengan ini, saya ingin memperkenalkan jeng jeng jeng!



Ehem, menarik tak? Nah gambar yang lebih jelas lagi untuk korang semua tengok

#BougasRayaKit

Dalam #BougasRayaKit

Apa itu Bougas Raya Kit?

Bougas Raya Kit adalah satu kotak emergency untuk anda anda dan anda menjadi cantik dan flawless untuk Hari Raya ini. Dengan satu harga, anda akan dapat pelbagai barang dan keistimewaan

Apa yang ada dalam Bougas Raya Kit?

Banyak awakk! Sangat special untuk awak awak dan awak semua. Dekat dalam Bougas Raya Kit ni, ada

  • Bougas Beauty Serum (20 ml)
  • Bougas Face Scrub (100 g)
  • Bougas Facial Cleanser NEW ITEM (trial pack 15 ml)
  • Sampul duit raya Bougas (5 keping)
  • QR code untuk cabutan bertuah

Bougas Beauty keluarkan facial cleanser ke akak?

Ya betul! Khas untuk Hari Raya ini, dalam Bougas Raya Kit, kita akan sekalikan sekali trial pack untuk Bougas Facial Cleanser iaitu pencuci muka Bougas Beauty yang awak nanti-nantikan selama ini!

Apa bahan-bahan untuk Bougas Facial Cleanser ni akak?

Okay boleh rujuk dekat gambar bawah ini yee. Ini semua bahan-bahan dalam Bougas Facial Cleanser kita sekali dengan fungsi mereka, haaaaaaa ~

Antara bahan-bahan dalam Bougas Facial Cleanser

Akak, nak tengok design sampul raya Bougas boleh?

Nah khas untuk awak. Dalam Raya Kit nanti, awak akan dapat 5 keping sahaja tau? Ada dua design tapi awak akan dapat salah satu design sahaja hihihi

Sampul Raya Bougas

Satu lagu design sampul raya Bougas

Akak, yang QR code untuk cabutan bertuah tu macam mana pulak?

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa ni yang saya cakap tadi "sales yang luar biasa" yang konfem korang tak senang duduk, tak tidur lena, makan tak kenyang, haaa amikkk ~ hahahhaha

Jika anda dapatkan Bougas Raya Kit di @bougasbeauty.mysaranewrie, anda hanya SELANGKAH sahaja lagi untuk dapatkan hadiah-hadiah cabutan bertuah yang sangat best, yang gempak dan super extra hot!

HADIAH APA TU?!

Woah woah sabar sabar yaaa semuaaaa hahahah Awak berpeluang untuk menang salah satu hadiah-hadiah di bawah ini iaitu :
  • Barang kemas raya (4 orang)
  • Botol sebenar Bougas Facial Cleanser (30 orang)
  • Tajaan Bougas Beauty selama 1 tahun (1 orang)
  • Bougas Raya Kit (4 orang)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Heyyy! Sabar semua! Hahahhahahahah yaa yaa saya tahu semua orang excited, seronok kann?

Macam mana nak menang hadiah-hadiah ni akak?

Senang je awak! Dalam Bougas Raya Kit tu, anda sudah dibekalkan dengan QR code khas untuk cabutan bertuah Raya ini sahaja. So bila korang dah dapatkan Bougas Raya Kit, cepat-cepat scan QR code tu tauu!

Akak, bila saya boleh dapatkan Bougas Raya Kit ni?

Insha Allah awal bulan depan awak dah boleh dapat. Maybe antara 1-7 May 2019 saya akan siap-siap poskan untuk awak 

Akak, urmmm ~ berapa satu kotak Bougas Raya Kit ni?

Ohh ingatkan apa tadi hahahah Harga sekotak Bougas Raya Kit ini adalah RM 143 TIDAK TERMASUK POSTAGE yaaa?

Postage ke Semenanjung adalah RM 11 dan ke Sabah/Sarawak RM 18 sahaja so korang total lah ya hihi

Kenapa postage mahal akak?

Sebab kita guna parcel size L dan berat satu kotak adalah 410 gram sahaja hihih

Bila saya boleh buat payment Bougas Raya Kit ni?

SEKARANG! Sekarang awak dah boleh direct whatsapp saya untuk dapatkan Bougas Raya Kit tau! Sekarang memang saya tengah kumpul-kumpul order dari awak awak awak semuaaa, so meh meh whatsapp

Nah ni link whatsapp saya 


Cabutan bertuah ini akan berakhir pada 19 June 2019 jadi cepat! Banyak sangat masa yang ada untuk awak SELANGKAHKAN satu kaki awak untuk menang semua hadiah-hadiah yang saya sebutkan tadi :)

p/s : Saya pun tak sabar tau nak pegang sendiri kotak #BougasRayaKit ni hahahhahahahahha

Nah poster dari saya hahahahhaha


.
.



Facebook : Mysara Newrie
Instagram : mysaranewrie / bougasbeauty.mysaranewrie
Twitter : @mysaranewrie

You May Also Like

0 comments