Aku Tengah Emo. Harap Maaf.

by - Friday, April 16, 2010


Salam. Ini entry emosi. Aku tak tahu kenapa T____T

Semua dah tahu pasal semakan ke matrix tue. Dan dan dan dan dan aku pun dah dapat tahu aku pergi mana. Seeeeddddiiiihhhhh ~ Eh tak ada lah ~ Bukan sedih cuma ~ entah ~ aku pun tak tahu nak cakap macam mana. T________T

Bila dapat tahu aku kena ke Matrix Perlis, 1st ayat yang keluar dari mulut aku ialah "..Jauuuhhhhnnnnyyyyyaaaaaa ~ .."

Then masa tu lah aku terbayangkan pasal mak dan ayah aku. Macam mana nanti erk? *salah ke aku sebagai seorang anak fikir kan pasal mak bapak? :p Adik aku tu aku tak fikir dah sebab die dah sekolah Sains Dungun *Hakim, kau duduk diam-diam! Jangan ngada-ngada nak tukar sekolah !

Aku masuk tidur dalam pukul 2.30 pagi tadi. Tu pun dalam keadaan yang sungguh sungguh sungguh TAK SELESA !

Aku tak tahu kenapa ! Aku text perempuan mengilai ni, tanya pasal matrix ni lah ~ Walaupun hati aku betul-betul gundah gulana, kaki yang tetiba rasa lembik semacam, badan yang rasa macam nak demam *ececeh ~ aku rasa gelisah, tidur pun pusing kanan pusing kiri tapi alhamdulillah ~ aku telah berjaya tidur dengan lena. Haha ;DDD

Tapi pagi tadi, bangun tidur dalam keadaaan tetiba dan terkejut. Dan lepas je bukak mata, Cikgu Nurlina *cikgu kaunseling aku telefon aku sebab nak berborak-borak. Act die nak jeleskan aku sebab sekarang ini dia ada kat Sekayu. Ceh ~ Haha :p

Simptom-simptom tersebut adalah sebab kenapa? Yeah ~ Sebab aku terkejut aku dapat pergi Matrix Perlis ! Dan sampai sekarang pun aku rasa tak senang duduk. Wua ~ Kenapa aku jadi macam ini? Why? Why? Why? Tula pate why? *Err ~ ni lagu India nie. Tak silap aku masa Raja Lawak Astro baru-baru, Caca pernah nyanyi masa minggu dia jadi sampah tue. Haha ;D

Aku cuba nak tenangkan diri aku ini. Walaupun ramai gilllleeeeeerrrrrrrrr kawan-kawan aku dapat pergi Matrix Perlis, tapi aku rasa berbelah bagi nak pergi ke tak. Dan buat masa ini, aku langsung tak fikir pasal kawan-kawan sebab sekarang ini aku fikir kan pasal masa depan. Aku tengah cuba bayangkan masa depan aku nie. Ke mana arah akan aku tuju. *sorry kawan-kawan. kadang-kadang kita kena fikirkan kepentingan diri sendiri jugak :)

Dan sekarang, aku tengah 'berdating' dengan laman web Kolej Matrikulasi Perlis. Datin Azuyah ~ Cantiklah die tue. Hehe ^_^

Persoalannya sekarang ini, aku nak pergi ke matrix ataupun nak tunggu UPU jer?

Aku takut aku tak boleh nak struggle kat matrix. Lagipun, Im not heading to be a doctor actually. I wanna be a lawyer ! Yes ~ Thats my aim for right now ~

Entah ~ aku betul-betul tak tahu nak cakap apa.

Act ada banyak lagi aku nak tulis tapi ~ Aku tak boleh nak luahkan melalui kata-kata. Aku rasa seluruh badan aku lembik semacam. Walaupun kat FB aku macam happy jer dengan cakap "Bolehlah minum Jus Mate banyak-banyak lepas ini" dan "Yeah ~ Dapat ulang-alik ke luar negara" tapi hati aku ada taman ~ :p

AAAAARRRRRRRGGGGGHHHHHH ~
Tolonglah aku T________T

You May Also Like

27 comments