Love At 1st Sight?

by - Monday, April 26, 2010


Salam. Hurm ~ Korang percaya tak kepada love at first sight?? Alah ~ Cinta pada pandangan pertama? Huhu ~ Korang percaya tak? Tak percaya?

Ok lah ~ Kalau percaya, kenapa? Apa yang boleh buat orang tu jatuh cinta pada pandangan pertama jer?

Kalau jumpa dengan orang tu secara berhadapan, bolehlah aku terima kalau orang tu jatuh cinta kan. Yelah ~ Tengok dia depan mata, perhatikan tingkah laku dia, dengar percakapan die. Aku boleh consider lagi lah kalau itu yang menyebabkan love at 1st sight.
























Tapi yang aku nak cakap kan ini adalah ~
Dengan hanya tengok gambar profile kita di Facebook
Aku ulang
Profile picture di FB !
Dah boleh orang buat jatuh cinta ker?
Dan terus dia add kita
Hantar msj di FB
Dan cakap
"..Aku sudah jatuh hati dengan kau.."



























































Terus aku gelak guling-guling atas lantai ~
MyEm0.Com










































Friends, could you pleaaseeeeeeeeee give your opinion for this topic ;
Do you believe in love at first sight? And why?




Thanx !
For those yang answer, aku bagi kredit RM 0.20 kat korang ;DDD













p/s : Aku ada cerita sebenarnya di sebalik pertanyaan aku ini. Kalau banyak respon, aku tulislah cerita itu kat blog. Haha ;DDD Nonsense :p Even budak ni pun gelak bila aku cerita pasal nie. Haha ;DDD

You May Also Like

33 comments