Student Matrix Wannabe

by - Friday, April 16, 2010


Salam. Mulai detik jam 12.00 tadi, dah mula lah masuk hari baru iaitu 16 April 2010. Wua ~ Tetiba rasa macam nak nangis jer nie ~ T______T

Aku berblogjogging. Kurus lah aku lepas ni sebab aku blogjogging dari pukul 11 pagi tadi sampailah sekarang. Haha. Semua orang yang singgah kat cbox aku, aku layan jer ~ Haha ;DDD

Perempuan mengilai nak post kat wall di FB aku suruh cek aku dapat matrix mana. Wua ~ Tetiba rasa berdebar-debar. Aku berdoa harap-harap aku dapat Matrix Penang, Pahang atau Melaka sebab itu yang aku pilih hari tue. Hehe.


Sekali dapat results kat atas nie? Kolej Matrikulasi Perlis. Jauuhhhhnyyyyaaa ~ Tarikh daftar 10 Mei 2010. Kalau aku nak pergi, maknanya aku kena balik Terengganu lah ~ Hish ~ Tak dan nak beronggeng-ronggeng kat sini dulu. Huhu T_____T

Perasaan aku? Aku sangat-sangat sedih bila dapat tahu matrix aku ke Perlis. Aku harapkan Penang taw sebab kat Penang, makanan sedap-sedap belaka! Haha ;DDD Tapi apa-apa pun syukur alhamdulillah ~ :)

Tapi ni baru matrix kan? Tunggulah keputusan UPU dulu macam mana. Ya Allah ~ Kau berikanlah yang terbaik untuk hambaMu ini. Kau kuatkan lah hati aku agar dapat menerima apa yang telah Kau tetapkan ~ Amin ~

Ada sesape sini yang pernah study Matrix Perlis? Boleh kongsi-kongsi cerita tak? ^_^

Boleh cek kat sini

You May Also Like

16 comments