Bila Tak Makan, Udara Pun Masuk Dalam Peruttt. Fuhhh ~

by - Monday, December 19, 2011


 

 Assalamualaikum


Hari ini aku memang sakit perut nak mampusss -.- Bukan sakit perut sebab period pain ke apa ke tapiiiiiiiiiii sebab masuk angin. Aah ~ perut aku masuk angin sebab aku tak makan makanan berat punn


Kelas pukul 10 pagi tapi lepas Subuh aku terus tertidur sebab aku tidur pukul 3 pagi, duk berborak-borak dengan roomate aku. Sekali amikkk kauuuuuuuuuuu ~ Pukul 9.30 aku terjaga. Tu pun sebab Hani datang bilik aku nak tumpang gosok tudung dia -.-


Berdesinggggggggggg aku bersiap sebab kelas pukul 10 tu, kelas Admin Law, kelas yang diajar oleh Timbalan Rektor UiTM Dungun sendiri, Encik Azahari. Takutlah aku terlewat pergi kelas die. Huhu


So tak sempatlah aku nak buat Nescafe atau makan pape. Tengahari pulak aku tak makan nasi sebab aku tak ada selera nak makan nasi. Act aku nak makan tapi pleaseeee tak nak nasi. Aku rasa macam nak makan benda lain -.- Aku just makan samosa dengan nugget je


Petang pulakk, amik kauuuuu ~ Memang tertunduk-tunduk aku duk tahan sakit perut aku. Perut dah masuk angin dah nie. Sakitnya ya allah ~ hanya Tuhan je yang tahu. Sakit perut aku nie macam ibarat ada tali yang menarik dan kawasan bawah perut aku tu macam tegang semacam je. Sumpah tak boleh nak gerak lah masa tue, even nak berjalan pun payah Y___Y


Yang paling aku nak sukanya, si Hani dah tergelak-gelak dah tengok aku sakit perut. HAHA :D Hampeh lah makcik Hani nie -..-



Hani dan aku ; bersiap-siap untuk pergi ke kelasssssssss :)

Malam ni ada Anual Grand Meeting aka AGM untuk Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi aka FSPPP untuk Diploma Pentadbiran Awam di UiTM Dungun. Fuhhhhhh ~ Kita tengoklah nanti siapa yang bakal menjadi leader kita untuk sem ni dan sem depan. 


Tetiba rasa takut dan nervous pulak bila duk fikir pasal AGM ni sebab mostly yang bakal tercalon nanti majoritinya adalah budak Part 4 which is batch aku sendiri. 


p/s : Sakit perut lagi. Kena makan nasi jugak nie -.-

 

You May Also Like

0 comments