1st Night At Dungun

by - Sunday, November 20, 2011


Assalamualaikum


Semalam parents Fatin Liyana amik aku kat kampus UiTM Dungun dah shuhhhhhhhhh ~ kitorang pergi bandar dan makan-makan. Dan sekarang, aku duduk atas katil sambil menaip entry yang korang baca nie


Malam tadi, macam-macam berlaku. Pukul 2.00 pagi, kawan aku call aku ajak aku pergi lepak McDonalds Dungun tu sebab kebetulan semua budak laki balik serentak. Hampehh ~ memang aku ada kereta nak pergi sana -.- HAHA :D


Last last sekali aku tak pergi sebab baik aku tidurrrrrrrr ~ Lagipun tengah hujan nie. HAHA :D Tapi sebenarnya dalam hati nak pergi jugak sebab nak jumpa kawan-kawan. HAHA :D


Pukul 4 pagi aku terjaga dari tidur sebab mimpi yang mengejutkan aku. Terus aku menangis sebab mimpi tue. Aku tak tahu nak cakap macam mana tapi mimpi tu jelas dalam kotak fikiran aku -.- Aku takut jugak sebenarnya


Lepas Subuh aku terus bangun dan online, cari tafsiran mimpi. Tapi sebenarnya tak ada pun. Entahlah ~ Lately ni aku selalu mimpi pelik-pelik yang berkaitan dengan life aku sendiri -.- Aku tak tahu itu sebagai satu petanda atau mainan syaitan


Astagfirulallahalazimm ~


Hari ni tak tahu plan macam mana dengan kawan-kawan aku. Tapi semalam sahaja dah berjaya bikin wa panas hati gak. Aku rasa semester 4 ni aku akan berendam air mata je.


Ya Allah ~ Kau bagilah aku kekuatan menghadapi semua dugaan dan cabaran ini dengan hati yang tenang. Aminn ~


You May Also Like

2 comments