Good Luck To All SPM Candidates! :D

by - Monday, November 14, 2011


Assalamualaikum



14 November 2011 - 14 Disember 2011



Waktu yang paling genting untuk semua pelajar Tingkatan 5 di seluruh Malaysia sebab Sijil Pendidikan Malaysia berlangsung pada ketika ini


Goodluck untuk semua pelajar Tingkatan 5! Do your best! Kejar cita-cita dan impian korang dan lepas SPM buat keputusan yang bijak dalam memilih jalan dan karier hidup masing-masing. Like seriously, teringat masa 1st day amik SPM 2 tahun yang lepas :)


Dan kepada adik aku, Fadhli Hakim




Dan tak lupa jugak kepada geng-geng adik aku yang sumpah sengal dan kelakar nak mampus. Eh eh ~ Ingat aku tak kawan ke dengan kawan-kawan adik aku? Member kamcing pulakkkk~ HAHA :D Kawan-kawan adik aku semuanya jenis selamba wua wua wua ~

Dinner Form 5 Sekolah Menengah Sains Dungun



p/s : Semasa anda baca entry ini, aku berada di sekolah adik aku, bagi semangat dekat dia :) Ya Allah ~ permudahkanlah segala urusan adik aku untuk mencapai kejayaan. Aminn ~


You May Also Like

6 comments