Aku Tak Update Blog Sebab...

by - Sunday, June 24, 2012

 

 Assalamualaikum

One of the reasons why I'm not updating my blog besides I'm busy with classes

Sebahagian dari ASCAPS Committee :)

Hujung minggu ni memang aku busy dengan modul Part 5, modul kewarganegaraan dan malamnya pulak aku busy dengan perjumpaan bersama part 1 dan jugak Annual Grand Meeting (AGM) Ascaps. 


Ya Allah sumpah best giler spend time dengan budak-budak part 1 yang sumpah sporting dan kelakar dan yang selalu panggil-panggil aku "Kak Mai! Kak Mai!" sebab dorang dah baca blog aku sebelum nie dan ada jugak yang tanya "Kak Mai, Kak Mai ada blog kan?" HAHA :D Akhirnya jumpa jugak dengan mereka-mereka yang setia membaca blog aku, terima kasih adik-adik semua! :D


Tapi mintak maaf sangat-sangat sebab tak dapat nak entertain korang dengan lebih lama sebab sumpah busy giler nak handle majlis-majlis nie. Insyallah di lain hari dan di lain episod, kita berjumpa lagi :) 


Kepada seniors esp batch aku, terima kasih sangat-sangat sebab sanggup turun padang dan tolong kitorang organize perjumpaan dan AGM nie. Tanpa korang, rasanya tak adalah sampai macam ni kot hasilnya. Terima kasih sangat-sangat. Aku hargai sangat dengan kehadiran korang walaupun korang just datang 10 minit je. Terima kasih sangat-sangat :)


Dah dah ~ Aku nak rehat. Second week for last semester ; BUSY EXHAUSTED but ENJOY! :D


 

You May Also Like

2 comments