Perangkap

by - Sunday, June 24, 2012


 Assalamualaikum


Aku selalu susah nak luahkan apa yang aku rasa dalam hati. Sebab aku takut, once aku dah luahkan, nanti orang akan pertikaikan apa yang aku rasa dan aku takut jugak, apa yang aku rasa nanti, akan menjadi pemutus hubungan kepada persahabatan


So lebih baik aku pendam dan simpan. Same goes to love. 


Jujur aku cakap, sekarang ni aku rasa macam terperangkap dengan perasaan aku sendiri. Sini, cakap lain. Situ, kata lain. Sana, lain pulak rasanya. See? Berbeza betul. Aku sendiri tak faham dengan apa yang aku rasa sebab kadang-kadang aku pun macam keliru dan blurr


Tapi setiap perasaan yang datang tu, aku tak pernah nak halau dia jauh-jauh. Malah aku jadi suka je. Walaupun aku tak berapa nak tunjuk sangat, but still aku happy sebenarnya dalam hati :)




Tak ada sesiapa pun yang tahu so aku rasa bangga lah sebab mampu simpan benda ni sorang-sorang. Kalau aku rindu pun, aku just berdoa je kepada Allah swt supaya sabarkan hati aku nie. Ada orang cakap, kalau kita nak berkenalan dengan seseorang tu tapi tak tahu macamana caranya, berdoa sahaja kepada Allah, insyallah dipermudahkan lah jalannya :)


Berapa lama dah? Since when? Entah. Its just came naturally to me dan alih-alih, dah ada dah. So watlek je lah. Rasa macam dalam penjara pun ada sebab dia dah kurung aku, mata aku asyik nak tengok je mana kelibat dia 


Dah lah ~ apa yang aku mengarut nie? Ei rasa nak tumbuk diri sendiri sebab jiwang sorang diri padahal tak ada sape pun nak dekat kau Sara! Sedar diri sikit yang gigi kau tu jongang.


 

You May Also Like

0 comments