Apa Akan Jadi Kalau...

by - Monday, June 04, 2012

 

 Assalamualaikum


Kawan-kawan blogger, serius aku nak mintak tolong dengan korang nie :( Macam serius je masalah aku nie. Memang masalah besar pun -.-


Tak adalah besar sangat actually -..-


Macam ni, aku nak tukar link blog aku atas sebab-sebab tertentu. Ada banyak sebab sebenarnya okay? -.- Kawan-kawan aku lah ; esp yang dekat Facebook tercinta tue HAHA :D


Mostly my friends suruh tukar link sebab macam hapeeeeeeeeeeeeeee entah link blog aku tu yang macam tak boleh nak terima. Well ~ dengar sini kawan-kawan. 


Aku bukan bajet comel ke hape ke tapi masa aku buat blog ini adalah masa aku umur 17 tahun dan sekarang ini sudah 20 tahun. What do you expect? HAHA :D Aku manalah tahu pape masa tu link blog, nama blog bagai kan? HAHA :D

Ini kau cakap tak bajet comel? Pfft -.- Tapi ini masa aku Form 5 lah :)

Err ~ So sekarang ini, sementara umur aku masih ada lagi ini, aku nak tukar link blog lah :) Hehe


Cuma yang menjadi tanda tanya aku ialah ; APA AKAN JADI EYH KALAU KITA TUKAR LINK BLOG? Followers akan hilang ker? Bloglist akan hilang jugak ker? 


So anyone? Anyone can help me? Please? @_@



p/s : Tolong menolong amalam mulia :)

 

You May Also Like

11 comments