Snow White Pun Belajar Dekat Dungun Tau! :O

by - Wednesday, June 06, 2012

 

 Assalamualaikum


Hoyeahhhhhhhhhhh! :D Start 1 June hari tu dah boleh dah daftar course. Tapi malangnya masa aku tengah online pukul 1 pagi tu, duk ralit sangat buat apa eyh? Oh baca novel sampai tak ingat terus nak daftar course


Then the next morning, mama ajak pergi Suria Sabah sebab nak tengok Snow White and The Huntsman. Sebab the night before ingat nak pergi terus dekat cinema Suria Sabah tu, nak beli tiket on the spot tapiiiiiiii seat depan sekali yang akak dapat. So memang tak lah ~ Kesian mama muka frust huhu


Nah ~ Snow White Dungun -..-

So berbalik pada cerita asal. Pukul 10 pagi lebih dah keluar rumah dan gerak pergi Suria Sabah. Sila kira berapa kali aku duk mention SURIA SABAH SURIA SABAH SURIA SABAH. Ok dah Sara. Stop it -.-


Masa tengah syok-syok tengok tu, then one of my classmates, Alex Evans (okay ni nama FB dia haaaaa) sms pasal register course yada yada pasal nie. Then terus hilang fokus nak tengok wayang dan terus bising-bising dekat dalam wayang tu sebelah mama sebab case tak dapat register course -.-


Sumpah aku cakap, memang tak senang duduk lah sebab duk fikir "Kalau aku tak sempat nak register course, konfem lah kelas dah full" Haish ~ So terus mesej dekat Alex tu, mintak tolong die register kan. Huehuehue :D



Pulak dah Alex tu lambat reply mesej aku. Hati berdebar nak mampus sebab takut kelas B dah full, fikiran terus duk fikir kelas mana yang aku nak masuk kalau kelas B dah penuh. Lepas tu nanti nak kena get well dengan kawan-kawan sekelas yang baru. Lepas tu terfikir nanti kalau ada buat group, aku nak masuk group mana dengan budak baru. Banyak betul benda aku fikir -.-


Senang cakap, hati dan fikiran dah tak ada dalam wayang dah masa tue -.- Tapi tangan laju je duk makan popcorn -..- Sungguh kepura-puraan -.-


Popcorn tak kasi gemuk kan? KAN? KAN?

After half an hour, then Alex forward mesej Pie, one of my classmate jugak cakap macam "Okay dah settle register course untuk kau" so terus senyum memanjanggggggggggg je dalam wayang sorang diri. Dah lah HP kau sorang je yang menyala dalam wayang tu -.-


So here it is! :D My subjects for my 5th semester in Public Adminisration aka last semester. Hoyeh! Dah last sem lah weyh! Dah last sem lah weyh! :D


My subjets :)


Mueheheh ~ Kenapa ada 4 subjek je?! Lepas tu ada ada ada *kira credit hour jap* KENAPA CREDIT HOUR KAU ADA 12 JAM JE?! Eh eh ~ cik adik sorang ni, saborlah ~ Cuba tahan sikit nafsu Mami Jarum tue -.-


Buat yang tak tahu, meh KLIK SINI. Malas nak tulis panjang-panjang sebab pukul 10 pagi nanti nak bertolak balik ke Semenanjung Malaysia dah. #apakaitannya? Kang kalau aku tulis panjang-panjangkan, entry jadi meleret. Lepas dah meleret, tidur pun mesti lewat -.- 


So next semester aku ada 4 subjek dengan 12 jam credit hour sahaja. Muehehehe :) I've told my parents pasal ni when suddenly my dad cakap "So tak ada alasan lah untuk TIDAK mendapat dekan lagi sem depan" -.- Freaky Friday lah ayah aku nie -.- 


So hoyeahh ~ 11 June ni start semester 5 tapi as aku dekat UiTM Dungun, haruslah start 10 Juneeeeeeeee! Sebab pantai timurkan? Kawan-kawan aku pun ada yang dah balik Dungun dah sekarang nie. Ececeh ~ tahulah dah rindu dekat Dungun tu. Tak payahlah nak obvious sangat. HAHA :D


Aku? Aku pun tak tahu nak balik what the exact date memandangkan my Bunny and my Angie ajak pergi holiday dulu. Hoyeeahhhhhhhhhhhh!


p/s : PTPTN bila mau masuk maaaaaaaaaaaaaa? :O 


 

You May Also Like

6 comments