Deman Euro di Awal Semester :)

by - Wednesday, June 13, 2012

 

 Assalamualaikum


Hehe :) Sorry kawan-kawan sebab tak update :p Bukan aku tak nak update ke hape ke cuma line dekat kolej ni macam kentut sikit ~ Nak keluar tapi segan-segan tapi nak keluar juagk. EH BOLEH PULAK KAN?


Okaylah ~ 1st day class aku er er er AKU TAK PERGI KELAS PUN LAGI OKAY WALAUPUN AKU DAH MASUK UITM SEJAK 11 JUNE LAGI. Haaaaaaaaaa nampak tak? Ya Allah kenapalah dengan aku nie? Selalunya aku lah orang yang palinggggggggggggg selalu membebel dekat kawan-kawan aku yang tak nak pergi kelas tapi sekarang ni, aku pulak yang macam malas giler nak pergi kelas -__-


Subhanallah rasa berdosa sangat. Semalam mak aku call, tanya "Macam mana dengan kelas?" dan boleh pulak aku jawab "Tak pergi pun lagi" Maka terdengarlah mak kita mengucap panjang di telefon dan syarahan selama 3 minit. Isk isk ~ maafkan anakmu ini 


Okaylah ~ Berbalik kepada hujung minggu lepas, sebaik sahaja I REPEAT SEBAIK SAHAJA duit PTPTN masuk, lalu dengan tangkasnya aku pun keluarkan duit dari bank dengan senang hati dan menuju ke Mydin Mall Kuala Terengganu. Sengaja pilih Mydin sedangkan memang dah tahu Mydin tu konfemmm ramai giler orang -.-


Hamikk ~ Shopping tak hengat ke diri. Beratus-ratus aku habis -.- WEYH KAU DAH LAST SEM ASAL KAU BELI BANTAL HAH? Yeah yeah ~ pelik tapi benar sebab aku baru nak beli bantal sebab bantal lama tu dah tak best nak guna. EH BOLEH PULAK KAN?

T___T
Kira lah sendiri berapa riban aku habis. 


Malam tu pulak dalam pukul 11 malam lebih, my cousin dengan parents dorang sampai Kuala Terengganu sebab dorang nak tumpang tidur sebab keesokkan harinya dorang nak balik Kelantan. Sampai je dekat rumah, terus si Azrul cakap "Jomlah makan, Along laparr"


So keluarlah kami berlima ; Aku, Azrul, my mum dengan Cik Mimi and Cik Duan. Makan ikan bakar pulak weyh tengah-tengah malam! HAHA :D Lepas habis makan, boleh pulak kitorang duk borak pasal hantu -___-


Balik je rumah, Azrul ajak aku pergi McDonalds sebab nak tengok bola. Yelah ~ Sekarang kan musim Euro 2012 kan? So kebetulan malam tu pulak, Germany VS Portugal. Aku tak nak pergi tapi sebab dia dah ajak and mak-mak kitorang pun kasi, so aku turutkan juaaaaaaaaaa


Kitorang baru sampai pukul 2.15 pagi dekat McD tu tapi tempat dah penuh dah. Nasib baik lah si Azrul ni bijak, pergi curi meja dalam McD angkut letak depan TV HAHA :D

Untunglah abang dapat duduk depan TV!

Full House!

Me with Azrul :)
Malam tu aku rasa sumpah bosan giler ~ Sebab aku mengantuk sangat-sangat tapi aku tahan je mata aku ni sebab nak teman si Azrul nie. Tapi bila Germany dah dapat sumbat gol, terus aku macam "Haa cepatlah masuk!" HAHA :D


Si Azrul ni pulak dia sokong Portugal. Habislah dia mencarut-carut sebab CR tak dapat sumbat gol. HAHA :D Kebetulan abang-abang yang duduk sekali tengok bola tu semuanyaaaa penyokong Germany. Haaaaaa lagilah cousin aku ni bengang nak mampus. HAHA :D


Bila Germany dah gol, sumpah die bengang HAHA :D Yelah ~ dah lah fav team dia tak dapat gol, abang-abang dekat McD pulak pysho nak mampus lepas tu point dia dalam Fantasy League tu konfem-konfem lah berkurang. HAHA :D Dah bengang punya pasal, 3 cawan coffee dia minum


And as we know, Germany 1 Portugal 0

Muka bengang Portugal kalah HAHA :D

Need I describe anymore? :)
Sedihlah sebab David Villa tak main -___- Dan sekarang ni aku tengah pening fikir, macamana aku nak tengok Euro sebab dekat kolej aku tak ada Astro -.-


p/s : Sengaja masuk UiTM lewat sebab nak tengok game Spain VS Italy. Sekali bila tengok TV tak boleh nak tengok sebab mama dah stop langgan Sports channel. WHY MAMA?! :O

 

You May Also Like

1 comments