Cukup Syarat

by - Wednesday, August 17, 2011



Salam. Apa eh nak tulis? Entahlahh ~


Lately ini sistem badan aku memang dah TOTALLY dah tak betul dah -.-Siang mengantuk malam berjaga, sejak bulan puasa nie


Tiap tiap malam mesti ada kerja nak kena buat. Itu ini ~ Tak pernah tak ada kerja. Kalau bukan pasal assignment pun, mesti pasal dinner. Kalau bukan pasal dinner pun, mesti pasal test or quiz. Kalau bukan pasal test, mesti pasa presentation


Sumpah penat -.-


Hari hari aku akan tidur antara pukul 3 hingga 5 pagi sebab aku buat kerja. Semalam aku tidur pukul 5 pagi sebab aku ada 2 test dan 1 quiz dalam satu hari. Sumpah sakit otak nak hafal semua fakta-fakta tue. Lenguh tangan sebab tulis essay panjang nak mampus -.-


Apa lagi? Nasib baik hari ini cuti. Cuti Nuzul Al Quran. Dapatlah rehat sekejap. Aku nak qada' balik tidur dan siapkan mana-mana kerja yang tak siap esp pasal surat untuk dinner nie. Hehe :)


Apa lagi eh nak tulis? Sebenarnya kan aku tulis ni sebab nak cukup syarat yang aku update blog je. HAHA :D Yelah ~ Tak syok gak nak biarkan blog aku ni terbiar macam tu je kan? Ye dokk? :)

You May Also Like

2 comments